• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Är så glad att det där glaset fick vara med i ett projekt, det är det värt! 😘
Tycker jag med, när man minst anar det osv. Inte så dominant AR i rakt solljus egentligen, snarare praktiskt...och tufft såklart 😎
Mp5QedE.jpg

Nu får man väl äntligen posta här igen. Boldr kanske inte längre är micro, men väl affordable :cool:
9118ED64-B1A5-47FC-B685-6DD01D64C04F.jpeg

Hämtades ut på ”posten” för bara några timmar sedan.
Första intrycket, väldigt positivt!
Gillar tavlan och kontrasten mellan orange och svart. Tanken är att denna blir sommarens äventyrsklocka, vandra/fiska/paddla/tälta.
Min första bekantskap med märket Boldr.

Köpte en venturo själv förra veckan och håller med, finns mkt positivt att säga om den. Ganska tjock på nato men gillar det samtidigt 🤓

IMG_20220622_101610__01.jpg

Funderar ibland på det där hur lyckat det egentligen är att ha en steril tavla utan tydlig märkeslogga men det är ju helt klart riktigt clean och snyggt i många lägen.
Fin den där! ♥️ Snyggt och rent med steril tavla. För egen del har det tagit tid att gilla "Cali dials" då jag först tyckte att det såg rörigt ut, men nu tycker jag att det rätt coolt. Jag föredrar dock alltid stavindex före siffror.

Tillbaka
Topp