Tycker jag med, när man minst anar det osv. Inte så dominant AR i rakt solljus egentligen, snarare praktiskt...och tufft såklartÄr så glad att det där glaset fick vara med i ett projekt, det är det värt!![]()
![Smiling face with sunglasses :sunglasses: 😎](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60e.png)
![Mp5QedE.jpg](https://i.imgur.com/Mp5QedE.jpg)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker jag med, när man minst anar det osv. Inte så dominant AR i rakt solljus egentligen, snarare praktiskt...och tufft såklartÄr så glad att det där glaset fick vara med i ett projekt, det är det värt!![]()
Affordable trekant. Jag, Oris och en rulle tejp.Affordable fyrkant
![]()
Affordable trekant. Jag, Oris och en rulle tejp.![]()
Inbyggd GPS också (Lund)!Tycker jag med, när man minst anar det osv. Inte så dominant AR i rakt solljus egentligen, snarare praktiskt...och tufft såklart
![]()
Får ju avsluta detta Battle med en härlig onesome. Trevlig kväll handsome!Trevlig 2some.
CW och det lilla blå
![]()
Nu får man väl äntligen posta här igen. Boldr kanske inte längre är micro, men väl affordable
![]()
Hämtades ut på ”posten” för bara några timmar sedan.
Första intrycket, väldigt positivt!
Gillar tavlan och kontrasten mellan orange och svart. Tanken är att denna blir sommarens äventyrsklocka, vandra/fiska/paddla/tälta.
Min första bekantskap med märket Boldr.
Det första jag gjorde var att klippa av natot, så det endast blir ett lager under klockanKöpte en venturo själv förra veckan och håller med, finns mkt positivt att säga om den. Ganska tjock på nato men gillar det samtidigt![]()
Trevliga allihopHeads up förresten. Någon eller ett par måste lämna.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skrapar svinmycket trisslotter här för att kunna behålla alla!Trevliga allihop![]()
Åh denÅåh så jag saknat en blå!
![]()
![]()
![]()
Fin den där!![]()
Funderar ibland på det där hur lyckat det egentligen är att ha en steril tavla utan tydlig märkeslogga men det är ju helt klart riktigt clean och snyggt i många lägen.
Jo körde en sommaren för två år sen. Ångrat ihjäl mig att jag sålde och några beggade kommer ju aldrig utÅh denKöpte inte du en blå av mig en gång?
Jevvla fin liten manschettknapp det där!Nytt in idag Longines LHC 39mm Ceramic
![]()