Vilken fullträff! Helt underbarÅåh så jag saknat en blå!
![]()
![]()
![]()
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken fullträff! Helt underbarÅåh så jag saknat en blå!
![]()
![]()
![]()
Mycket tjusigLagom till midsommar så släpper vi en klassiker i midsommarsammanhang, nämligen lax!
Nu är det ju inte en maträtt givetvis, utan en salmon-dial. Vi har jobbat på en helt ny klocka, och idag kan jag äntligen lägga upp den här och göra lite skamlös reklam för oss själva!
Det är en 38mm modell med sub-date och guilloche-tavla. Och då sommaren är här så körde vi på somrig salmon som introfärg!
![]()
![]()
![]()
Unimatic verkar mysiga, är själv väldigt svag för U1Minimalistisk & rå, att kunna köpa av svensk AD gjorde det hela bara ännu bättretack för blixtsnabb leverans @sekvens!
![]()
![]()
![]()
Vilken jäkla PJEZ det där ärMinimalistisk & rå, att kunna köpa av svensk AD gjorde det hela bara ännu bättretack för blixtsnabb leverans @sekvens!
![]()
![]()
![]()
Gött att du gillar den! Sitter som en smäck! Tack för affärenMinimalistisk & rå, att kunna köpa av svensk AD gjorde det hela bara ännu bättretack för blixtsnabb leverans @sekvens!
![]()
![]()
![]()
Indiana Jones style!Matchar skönaste klockan med skönaste overshirten![]()
![]()
Goa bilder! Gillar dessa Unimatic banden, måste ta hem några i lager. Jag får lite vibbar från Alfa Romeos ribbade säten.
Indiana Jones style!![]()
Ja precis, bra val!Hehe kanske det
Känns som en väldigt bekväm och bra sommarklocka i titan och de spec den har![]()
Riktigt snygg! Är tavlan svart eller mörkt blå?Konstaterar att jag firade ett år med denna, för ett par veckor sedan. Jäklar vad tiden går snabbt (även om just denna ligger inom COSC!)![]()
Skarp bild. Snygg klocka. Bra band. Fin komposition. Bra jobbat!Godmorgon bästa tråden.
![]()
Stort tackSkarp bild. Snygg klocka. Bra band. Fin komposition. Bra jobbat!
ÖLLÖNJevvla fin liten manschettknapp det där!![]()
Snyggt kompis
Hojta när du får in Unimaticbanden så ska jag stötta dig med ett köp så du kan köpa dig en AlfaPrecis de där sätena jag tänkte på! Trevligt att stöta på en Alfisti, jag är med CAR men äger ingen Alfa![]()
Haha, tack. Will doHojta när du får in Unimaticbanden så ska jag stötta dig med ett köp så du kan köpa dig en Alfa![]()