Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
|
Blev riktigt bra!![]()
Efter avpatinering och bandbyte har även jag en bronsklocka redo för sommaren. Trodde inte brons skulle kännas så bra som det gör, positivt överraskad
Vad tycker ni om kombon? Jag tycker det funkar!
Sååå då tar du den blå?Idag släpps senaste Direnzo. Kunde inte bestämma mig mellan röda och ljusblå men till slut insåg jag att det stör mig så mycket att förra versionen har färgmatchat datum men de nya har inte det. Såna där smådetaljer man inte kan släppa... stör mig lite smått på att det är olika typsnitt också men inte lika störande som datumet. Visst de flesta klockor har inte matchat men när ett märke gjort det på versionen innan och skippar det på nästa är det störande.
Men jäklar vilken fin design i övrigt och verkar väldigt prisvärd, Swiss made med Selita SW200 och förstärkt stål. Den ljusblå är den snyggaste men har haft så mycket blått och sugen på en röd klocka men hade nog slutat med att jag köpt den blå ändå. Antar att de säljer slut väldigt fort.
Så jäkla snygg.![]()
![]()
Haha är jäkligt sugen. De släpptes för 40min sen och finns fortfarande kvar https://direnzowatches.com/drz-04v2/Sååå då tar du den blå?
Detsamma kompis! Blir det något lördagsöl här i tråden eller är ni bakis allihopa?God fortsättning då.![]()
Jag drack en till maten, sen överskattade jag storleken på min magsäck och åt alldeles för mycket.Detsamma kompis! Blir det något lördagsöl här i tråden eller är ni bakis allihopa?Själv fortsätter jag med midsommarklockan och en fin öl från Benchwarmers. Puss på er!
![]()
![]()
Trevligt ur på ett vrålhärligt band samt en synnerligen förtjusande öl. De har två tap room här i Helsingborg. Har druckit mig genom sortimentet på det som ligger i Norra Hamnen. Goa grejer!Detsamma kompis! Blir det något lördagsöl här i tråden eller är ni bakis allihopa?Själv fortsätter jag med midsommarklockan och en fin öl från Benchwarmers. Puss på er!
![]()
![]()
Och dääär var den slutsåld. Min hjärna och plånbok är glad men hjärtat blöder.Idag släpps senaste Direnzo. Kunde inte bestämma mig mellan röda och ljusblå men till slut insåg jag att det stör mig så mycket att förra versionen har färgmatchat datum men de nya har inte det. Såna där smådetaljer man inte kan släppa... stör mig lite smått på att det är olika typsnitt också men inte lika störande som datumet. Visst de flesta klockor har inte matchat men när ett märke gjort det på versionen innan och skippar det på nästa är det störande.
Men jäklar vilken fin design i övrigt och verkar väldigt prisvärd, Swiss made med Selita SW200 och förstärkt stål. Den ljusblå är den snyggaste men har haft så mycket blått och sugen på en röd klocka men hade nog slutat med att jag köpt den blå ändå. Antar att de säljer slut väldigt fort.
Så jäkla snygg.![]()
![]()