• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Sitter och tittar på gräsmattan som inte klipper sig själv. Har inte druckit en öl på flera veckor men skålat i rabarbersaft har jag i alla fall gjort!
748CCA69-A717-4031-9CB1-CE49DB2FC8F4.jpeg

En sak jag inte riktigt fattade med nya Direnzon är bandhornen. Mannen bakom märket slängde upp ett inlägg i en Facebookgrupp med en massa info och bilder där det nämndes att en av förbättringarna jämfört med den förra modellen var borrade bandhorn men ändå hade ingen av klockorna på bild detta...? 🤔

Tips: Chronofactum

Thank you for your inquiry about the Direnzo DRZ04 Mondial V2.

We will have all models available for delivery and will join the pre-sale from Sunday, 07/26, 3p.m. - one day after the official launch on Direnzowatches.com. Attention: The available quantity is limited.
Vet men 100 CHF dyrare för klockan och lite dyrare band. Då känns suget ännu mindre.

Edit: menar inte att de inte är prisvärda. Det vet jag inget om mer än att väldigt många säger att de är väldigt prisvärda. Men blir alltid sur när man missar en pre sale.

Vet men 100 CHF dyrare för klockan och lite dyrare band. Då känns suget ännu mindre.

Edit: menar inte att de inte är prisvärda. Det vet jag inget om mer än att väldigt många säger att de är väldigt prisvärda. Men blir alltid sur när man missar en pre sale.
Hur vet du att de blir dyrare? Jag ser inget pris. Även detta ska vara preorder. Fördelen är att hos Chronofactum så är momsen medräknad.

Tillbaka
Topp