Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt bra på vitt gummi!Borta bra men hemma bäst (?) Hoppas ni har/haft en go midsommar!
Förresten borde alla värmegnällare få enpå ögat, det var allt...
![]()
Tack...och nej tackJäkligt bra på vitt gummi!
Så…. Skicka hit den bara!
Fyfan vad fin den är, får min i augusti!!Borta bra men hemma bäst (?) Hoppas ni har/haft en go midsommar!
![]()
Très bien!Fyfan vad fin den är, får min i augusti!!
Btw, det finns ingen egen tråd om Serica, förtjänar den det tro?![]()
Finns ju bara två modellerTrès bien!Vilken blev det?
Har funderat lite på det också, vi får nog styra upp en sådan så småningom när det börjar trilla in fler...helt klart välförtjänt![]()
Håller med du för nuet så får så småningom bli när det är dagsFinns ju bara två modellerSom säljs lite sporadiskt.
Tills man klämt ur sig lite mer produktion så hör man väl hemma i microtråden?
Fy fan va varm midsommar varitBorta bra men hemma bäst (?) Hoppas ni har/haft en go midsommar!
![]()
Tips: ChronofactumOch dääär var den slutsåld. Min hjärna och plånbok är glad men hjärtat blöder.
Vet men 100 CHF dyrare för klockan och lite dyrare band. Då känns suget ännu mindre.Tips: Chronofactum
Thank you for your inquiry about the Direnzo DRZ04 Mondial V2.
We will have all models available for delivery and will join the pre-sale from Sunday, 07/26, 3p.m. - one day after the official launch on Direnzowatches.com. Attention: The available quantity is limited.
Hur vet du att de blir dyrare? Jag ser inget pris. Även detta ska vara preorder. Fördelen är att hos Chronofactum så är momsen medräknad.Vet men 100 CHF dyrare för klockan och lite dyrare band. Då känns suget ännu mindre.
Edit: menar inte att de inte är prisvärda. Det vet jag inget om mer än att väldigt många säger att de är väldigt prisvärda. Men blir alltid sur när man missar en pre sale.
Är det via timefactors hemsida man får tag på denna? Så himla härlig!Favoriten.
![]()
Snart i Hörby och ska titta på Hundvalp.
![]()
Bäst du sätter ACn på max då surgubbeSnart i Hörby och ska titta på Hundvalp.
![]()
Putsarn är glad så länge bilen blänker. Det är sen gammalt!Bäst du sätter ACn på max då surgubbe![]()