• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

"Swiss Sunday by Oris". Aquis som har hängt med i fem år.
20220626_135503.jpg
20220626_141110.jpg

Senast ändrad:
Du kan testa. Jag gav det ett par försök, men han som driver Timefactor har öppet 5 minuter varannan solförmörkelse, så jag gav upp och köpte min här faktiskt. Haft den i typ 2-3 år. Fortfarande oerhört nöjd! 🙂
Haha verkar vara den generella uppfattningen! Får helt enkelt hålla utsikt om de kommer upp någon här på forumet istället! 🙂 tack för svar!

Tips: Chronofactum

Thank you for your inquiry about the Direnzo DRZ04 Mondial V2.

We will have all models available for delivery and will join the pre-sale from Sunday, 07/26, 3p.m. - one day after the official launch on Direnzowatches.com. Attention: The available quantity is limited.
Insåg nu att jag missförstod dig. Visste inte om den sidan. Så tack för tipset :) den finns där.

Edit: nope. Slutsåld. Fasiken.

Funderade på att köpa den röda ändå för kul med en röd men förutom att ljusblå är snyggare färg imo. så har den ljusblå svarta visare och svart kring index och den röda har det i silver, jag föredrar det förstnämnda. Så om det blir en så har jag bestämt mig för blå nu. Får se i höst om jag är lika sugen när de släpps för fullpris.

Senast ändrad:
Insåg nu att jag missförstod dig. Visste inte om den sidan. Så tack för tipset :) den finns där.

Edit: nope. Slutsåld. Fasiken.

Funderade på att köpa den röda ändå för kul med en röd men förutom att ljusblå är snyggare färg imo. så har den ljusblå svarta visare och svart kring index och den röda har det i silver, jag föredrar det förstnämnda. Så om det blir en så har jag bestämt mig för blå nu. Får se i höst om jag är lika sugen när de släpps för fullpris.
Annars har du den med meteorittavla 😍

Hey there,

We still have one light blue available. One direct pre-reservation was purchased through the shop so we could release one more piece ;)

By the way, the 5% voucher "Klocksnack2022" won't work on the Direnzo DRZ04 Mondial pre-sale. Simply as we have our regular margin from the full price, not the pre-sale price.

And yes, the VAT is included. And it's far too less as our system still can only include the German 19% 🤷‍♂️

Any questions - don't hesitate to come back to me.

All the best from southern Germany to the high north!
Have a great sunday

Tom
Chronofactum
Ok grymt. Får se imorgon då när jag får pengar om den finns kvar. Har inte nog med pengar på kontot och har raderat avanza för vill inte få psykbryt när jag ser hur mycket minus jag ligger där. Så vill inte föra över fonder eller aktier för då börjar jag nog gråta när jag ser kontot där.

Men annars höjs den sen med 100CHF. Och så höjs banden och clasp lite grann. Så väntar jag till höst kanske det kostar typ 1500kr mer och då slipper jag vänta ett par månader på leverans också. Kan nog leva med det.

Bra comeback! Hej på dig och grym hammerhead 😎
Tackar, helgrym!

Alltså wow vad den där är snygg! Zelos kan sin teal, helt klart. Och det där bandet är 🔥
Visst är den bra! Dessa kommer ju som standard på Zelos gummi, men på mig är det lite långt och blir då onödigt bulkigt så det här grova Canvaset från Watchwear gjorde susen. Lite fler bilder under andra ljusförhållanden.

PXL_20220625_173713413.MP.jpg
IMG_20220626_194147.jpg
IMG_20220626_202126.jpg
IMG_20220626_204346.jpg

Det är ännu bättre när du är tillbaka kompis ❤️
Tack vännen, mycket uppskattat 😊

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp