• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

20220626_213315.jpg

Bästa med jul, påsk och midsommar är all mat som blir över. Har käkat skagen i tre dagar och finns fortfarande kvar till frukost imorgon.

1656273540-picsay.jpg

Monta Triumph är en fantastisk klocka.
Gillar hur både case och tavla varierar beroende på ljuset.

Hade personligen dock gärna sett en med svart emaljerad tavla och enbart vit text på tavlan.

Alla generationer med svart tavla är mattsvarta eller?

Kändes givet att obris skulle få följa med till sina gamla hemtrakter. Här känner den igen sig, eller hur @MoHaha ?. Familjen ville promenera de dryga tre kilometer det är till stranden. Jag tog bilen istället så nu får jag sitta här helt ensam en stund och bara njuta :) Skyllde givetvis på att ettåringen kanske blir grinig och att det då kan vara skönt att ha en bil på plats 🙄
IMG20220627092137.jpg
IMG20220627092129.jpg

Kändes givet att obris skulle få följa med till sina gamla hemtrakter. Här känner den igen sig, eller hur @MoHaha ?. Familjen ville promenera de dryga tre kilometer det är till stranden. Jag tog bilen istället så nu får jag sitta här helt ensam en stund och bara njuta :) Skyllde givetvis på att ettåringen kanske blir grinig och att det då kan vara skönt att ha en bil på plats 🙄
IMG20220627092137.jpg
IMG20220627092129.jpg

Snyggt!
Liten skillnad från när jag hade den :)

1656319644627.png

Tillbaka
Topp