• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Sugen på den nya Yema’n, men vete fan om jag fixar att vänta så länge på den. 1 timme till släpp nu 😎
Men nästa klocka blir nog en yema oavsett 😊
Den svarta har levarans i början på juli MEN OBS OBS: den blå kommer inte förrän i augusti. Det gör att jag skippar köp denna gång. Hade gärna haft den blå i sommar annars.
Hoppas på släpp av den andra varianten i juli...

Tack för svaret! Ja jag vill ju skicka tillbaka den men Zackrissons är kända för att vara sega med att svara på mail.. så just nu sitter jag och väntar på svar😒..
Trist, jag hade gärna handlat av Zackrssons men just detta med att behöva vänta helt ovisst på respons är inte min grej. Köper mycket hellre från Yema direkt med bra 24/7 service.

Lite då men sådär kan du inte gå runt 😍
665184AA-461C-443A-9C70-FECE13F162C5.jpeg

Bra den här. Tack!

Tog en kik i klocklådan idag och kände för första gången att det faktiskt börjar se riktigt bra ut nu. Fortfarande ”behov” och luckor som ”måste” fyllas såklart.. visst tyngd på dykarur. Kanske bara en till…

Tål o funderas på 😅 bra sällskap av Baltic på altanen med Negroni i glaset efter 11h fysiskt arbete. Snart semester 😍 C6863AC5-8FF0-46C0-A339-8461AA7A7427.jpeg

Jag hittar endast dessa Oris som är 36mm och där ligger vi på 28k ny = icke affordable enl. mig. Ett önskvärt tillägg till kravspecen är kvarts.... Bygga själv?

Tack för tips! Gillar att Invicats damklocka är 40mm :).

Tillbaka
Topp