JaDen där är riktigt bra![]()
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JaDen där är riktigt bra![]()
Wohoo, snyggt! Är det den svarta? Stort grattis!Som jag har väntat och som det var värt det. Vilken box! Vilken klocka!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack! Jag är supernöjd.Wohoo, snyggt! Är det den svarta? Stort grattis!![]()
Snyggt! Skulle vart lite güld bara. Typ helgulds PRX?packar för ett par dgr på landet. Borde klara mig. Hoppas jag..
![]()
Glyciiiinen är ju güld ju!Snyggt! Skulle vart lite güld bara. Typ helgulds PRX?
Nej, den är i princip omöjlig att fånga på bild. Ibland är den svart, ibland grå och ibland drar den åt grå/brun. Det är också det som gör den så charmig!Tack! Jag är supernöjd.
Det är den grå. Som du vet är det inte helt lätt att göra den rättvisa på foto. Särskilt inte med mina begränsade kunskaper plus iphone 8.
Jag tror du kommer klara dig fint! Bra variationpackar för ett par dgr på landet. Borde klara mig. Hoppas jag..
![]()
Mycket bra trio!
Mycket trevliga! Lite annan nyans på den gula än i föregående generationer.Avbeställde min Serica, känndes dyrt med 14papp och leverans i oktober. Men det känns bra ändå för att…
Bilder på färdiga produkten Halios Seaforth IV
![]()
![]()
Det är min dotters samling i väskan. Hon övningssnorklar i köket för tillfälletMycket bra trio!Älskar att du har en massa snäckor liggandes i väskan, det är så min brukar se ut också, haha.
Här är min skörd från dagens snorkling, dottern lär bli överlycklig!
![]()
Men hödduduu.. hur var det med variationen där? Färg kanske?
Uj vad jag saknar den nu, sjukt snajdigt matchatSå! Nu ska väl sommaren gå att hantera.
![]()
![]()
Det ryska klockmärket har sin charm!Helt ok att jobba denna regniga grå dag.
![]()
Hallå!! 39, 40 och 41 mm. Grön, blå, svart.Men hödduduu.. hur var det med variationen där? Färg kanske?
Eller bidrar jag till ångesten nu..![]()
Det är en grym klocka! Och tackarUj vad jag saknar den nu, sjukt snajdigt matchat![]()
En utmärkt trio för Italienvistelse skulle jag vilja säga
Grymma de där dive master! Inox gör härliga toolklockor, saknar den blå Inoxdykaren jag ägde. Borde behållit500 på INOX Pro länken
![]()
500 på Velcro.
![]()
Bold as love![]()
![]()
Hallå!! 39, 40 och 41 mm. Grön, blå, svart.
Mesh, BoR, Oyster. alla tre har olika bezelmarkeringar, med datum, utan datum.![]()
Måste kolla ögonen igenGlyciiiinen är ju güld ju!![]()
Länken på gamla är aningen för tjock (och tung) och lite vass, så den borde i princip vara perfekt nu!Länkbitarna har rundade kanter för en mjukare och mer följsam passform.
![]()
Hmmm.. det beror på hur du menar. Hållbarheten hos den enskilda klockan eller hållbarheten för varumärket?Det ryska klockmärket har sin charm!
Undrar dock hur dess hållbarhet är i längden?![]()
Den är 38 mm på bredden och har liksom vikta bandhorn så en perfekt field watch. Känns väldigt robust och är samtidigt lätt med sin titanboett. Den marknadsförs som en "äventyrsklocka" och det tycker jag är en rätt bra beskrivning!Hur känns storleken nu? Gissar den är samma som min vanliga. Tycker kvaliten är riktigt schyst för pengen och camotavlan på din är udda och cool![]()