Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Orange, helt klartKan inte bestämma mig riktigt vilket jag tycker är bäst på den här.
Orange tropic eller blått scuba.
Vad tycker ni?
![]()
![]()
Ball! 20k?
jo nånstans runt 20.Ball! 20k?
Samma här typ, men klagar inte! När ska du anställa mig egentligen?Inte så trångt på kontoret idag..
![]()
alla borde ha en avmagnetiserare, seriöst! Löp och tjöööpGrymt bra investering utifrån kostnaden![]()
Ah, kool! Trodde först det ett finskt märke men det var det ju inteyep, rosa klocka idag
![]()
![]()
Kul! Finns det någon byggtråd?alla borde ha en avmagnetiserare, seriöst! Löp och tjöööp
(jag har byggt en egen såklart, bara för att jag kan)
Fullt förståeligtDen här rackaren är jäkligt svår att ta av sig just nu!![]()
Nä, inte riktigt min grej...dessutom kan ju någon sno idéerna innan jag hinner få patentKul! Finns det någon byggtråd?
Sola är gött
![]()
En liten en om du tittar riktigt nogaÄr det en klocka med på bilden?
En liten en om du tittar riktigt noga![]()
Stämmer lättare att kolla tidtagning för vissa aktiviteter.Hon kanske har den på höger arm som inte syns?![]()
Akta så du inte blir åksjukI wish... är på gröna lund
Har dock hittat en attraktion som ser intressant ut här i bakgrunden
![]()
![]()