Vad betyder tl;dl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad betyder tl;dl?
Too long, didn't listen. Har du lust att bjuda på en kort sammanfattning av vad de har på gång?Vad betyder tl;dl?
Näpp! Den infon är för oss långlyssnareToo long, didn't listen. Har du lust att bjuda på en kort sammanfattning av vad de har på gång?
Näpp! Den infon är för oss långlyssnare
Den där bilden och den bandkombinationen..!Gult är inte fult.
Du får väl flytta keepern längre ut din hedning! Inget jäkla kapande!Gajs, om man tycker flärpen är lite för lång och man inte tänker använda bandet med dykardräkt, är det bra ide att kapa den då ~1cm. Eller kommer man inte till Borealis-himlen då?
Naj, inte kapa den sorten Dra den yttre keepern lite längre ut bara, så är saken biff!Gajs, om man tycker flärpen är lite för lång och man inte tänker använda bandet med dykardräkt, är det bra ide att kapa den då ~1cm. Eller kommer man inte till Borealis-himlen då?
hahahaha simultanpostning!Du får väl flytta keepern längre ut din hedning! Inget jäkla kapande!
Du får väl flytta keepern längre ut din hedning! Inget jäkla kapande!
Naj, inte kapa den sorten Dra den yttre keepern lite längre ut bara, så är saken biff!
Förresten är flärp bara sexigt sååå...
Bara för det ska du kapa såklart!...rakt över ett hålIngen hedning ännu, lyssnar såklart på er . Tack för att du frälser mig i från ondo. Misstänkte att det var big nono.
Ja, och med en najs bruksigt sliten bezel!Äntligen en 7548. Vad kan jag ha väntat på?
10ggr roligare än skx… de borde göra en reissue på denna inte tramsa med gmt’s etcÄntligen en 7548. Vad kan jag ha väntat på?
Grymt charmig och så, men den som applicerat lysmassan måste varit full eller nåt?Äntligen en 7548. Vad kan jag ha väntat på?
Äntligen en 7548. Vad kan jag ha väntat på?
Alltså...vet inte om du ser så bra farbror Von. Men, det är ju en Seiko Något måste vara snett lixom Allt annat som brukar vara snett är ju raktGrymt charmig och så, men den som applicerat lysmassan måste varit full eller nåt?
Jo alltså ja, men det har ju inte alltid varit så. Äh, strunt i det, hokus pokus...tar av mig läsglasögonen så ser jag ingentingAlltså...vet inte om du ser så bra farbror Von. Men, det är ju en Seiko Något måste vara snett lixom Allt annat som brukar vara snett är ju rakt
Jo alltså ja, men det har ju inte alltid varit så. Äh, strunt i det, hokus pokus...tar av mig läsglasögonen så ser jag ingenting
Grymt charmig och så, men den som applicerat lysmassan måste varit full eller nåt?
Grattis i efterskott! Verkar ha varit en förträfflig dag!Idag fyller jag år och vilken födelsedag sen! Synchron Military fick följa med på äventyr när vi gosade med får...
...snorklade och badade (till och med FruBr snorklade idag!)...
...sen byggde vi Lego...
...och sist så blev det glass!
Tack för recensionen! Matnyttigt!Fick hem ett nytt Cuda för test från @R.Capac.
Och precis som han skriver så är detta nya något styvare än tidigare Cuda som vi båda har.
Att även Cuda skiljer i kvalité jämfört med tidigare band är egentligen inget konstigt. Då både Isofrane och Borealis inte längre håller samma gummiblandning så borde även Cuda drabbas av samma fenomen.
Jag är väl inte mycket till "testpilot" egentligen. Men håller mig till @MaBr's tidigare recension och ordningsföljd.
1. Isofrane
2. Borealis
3. Cuda (Om än de tidigare för detta nya kan nästan jämföras med cousins. Med betoning på nästan)
Det finns andra modeller som håller bra kvalité. Det som följde med Aquatico Sea Star Brons (som nu @TerryTee äger?) är riktigt bra. Men inget namn på det så ingen aning om vem som ligger bakom.
Missat något? Varsågod och fyll i
Från vänster:
Borealis, Isofrane, Isofrane Grön, Nya Cuda Grön (Färgåtergivning inte helt korrekt)
Här ser man lite skillnaden på "fjong" i banden. Cuda är helt nytt så inte helt rättvist kanske men det är styvt.
Det har blivit ett gäng av denna modell i samlingen