Mycket viktiga åtaganden i snickerboa med omnejd.![]()
![]()
Inte dum den där alls! Kanske vill stå i kö vid flipp
![See-no-evil monkey :see_no_evil: 🙈](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f648.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket viktiga åtaganden i snickerboa med omnejd.![]()
![]()
Tack! Mycket nöjd.Smack! Snyggt!
Svingo! Vet inte om Nethuns har fler modeller med samma boett. Gillar den skarpt hur som helst!Inte dum den där alls! Kanske vill stå i kö vid flipp![]()
Prova i den här tråden annars! https://klocksnack.se/threads/homma...ch-liknande-den-vågade-utbrytartråden.153295/Någon här på forumet som testat Pagani Design? Är ju smått sugen köpa hem en bara för att se hur den ser ut på riktigt![]()
Det viktiga när man gör arbetet är att man är barfota och tycker att allt är underbart. Annars är man inte äkta.Fick trådtips av mästerkocken att klistra på nåt, en möbeltass-bit tror jag, på undersidan av keepern. Men jag tänker att nåt varv med eltejp kanske funkar? Håller sig väl lite renare. Finns ju oxå dämpskydd till köksluckor som nog passar bra rent storleksmässigt. Med vänlig hälsning, Ernst.![]()
Keepin it real! Full out prolevel 200! Barfota, känna in rummet, allt är underbart och full av jättekonstiga idéer!Det viktiga när man gör arbetet är att man är barfota och tycker att allt är underbart. Annars är man inte äkta.
Är det nåt glas på den eller?Hyfsat salt.
![]()
Jag vet inte. Vågar inte peta på den ifall jag stöter till visarnaÄr det nåt glas på den eller?
Jag vet inte. Vågar inte peta på den ifall jag stöter till visarna![]()
Ingen minns en fegis @moggelito . Eller nej just, du är ju redan inskriven i hall of fame i den genren!
Tänker på annat när jag ser den bilden. Och shot.
Ernst verkar ha en satans massa keepers på sitt nato. Antar att det kändes rätt med en nära bandhornen.Fick trådtips av mästerkocken att klistra på nåt, en möbeltass-bit tror jag, på undersidan av keepern. Men jag tänker att nåt varv med eltejp kanske funkar? Håller sig väl lite renare. Finns ju oxå dämpskydd till köksluckor som nog passar bra rent storleksmässigt. Med vänlig hälsning, Ernst.![]()
Tycker han prickar färgerna!Lite fler teasers på nya Halios Seaforth.
Den enda färg som saknas på bilden är den svarta tavlan. Ti eller stålboett.
![]()
Apropå gummin och keepers. Hur är isofrane-knockoffsen hos watchwear? FKM? Lika bra som våfflorna och honeycombsen?
Apropå gummin och keepers. Hur är isofrane-knockoffsen hos watchwear? FKM? Lika bra som våfflorna och honeycombsen?
Klart sämre om jag fattat rätt, silikon
Kan bara hålla med. Jag vill ju gilla den gula mest men ärligt så är den pastellblå så j-bra!Tycker han prickar färgerna!
Tropicbanden är i FKM, men "isofraneishbanden" är i vulkaniserat silikon.De är inte i silikon väll? Mkt bättre än andra lika billiga jag testat (kravet på ett 150kr band kan nog inte vara högre än på de)
Tropicbanden är i FKM, men "isofraneishbanden" är i vulkaniserat silikon.
Tack!Prova i den här tråden annars! https://klocksnack.se/threads/homma...ch-liknande-den-vågade-utbrytartråden.153295/