• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jahopp, då ligger man här och lider igen 😬
Slöjdat till ett fegissnöre för exakt 0:-...eller ja, allt i frugans sylåda är väl gratis? (återstår att se :nailbiting: )
rCeU89G.jpg

Öh, alla tre stift borde väl vara säkrade om olyckan skulle vara framme, eller har jag missat nåt?...igen 😂
UbR5VAe.jpg

pFehje0.jpg
Ah! Vilken galant idé! Har gått och funderat på nåt liknande! 👌👌👌

Kapa ,skiten är bara ivägen o fastnar i allt fult är det med.
Kapa lite bara o flytta keeper.
Sen kan du snygga till med en nagelfil.
Tack för tips. Något tips om man tycker keepern är för otight förutom att byta?
Isofrane och gamla Cuda är perfekt enl. mig men Borealis är för lösa. Nya Cuda är för tight enl. mig.
Visar färmatchningsmod mot mitt röda datum och andra små detaljer på urtavlan 🤪 .
20220714_114806.jpg

Tack för tips. Något tips om man tycker keepern är för otight förutom att byta?
Isofrane och gamla Cuda är perfekt enl. mig men Borealis är för lösa. Nya Cuda är för tight enl. mig.
Visar färmatchningsmod mot mitt röda datum och andra små detaljer på urtavlan 🤪 .
20220714_114806.jpg
Fick trådtips av mästerkocken att klistra på nåt, en möbeltass-bit tror jag, på undersidan av keepern. Men jag tänker att nåt varv med eltejp kanske funkar? Håller sig väl lite renare. Finns ju oxå dämpskydd till köksluckor som nog passar bra rent storleksmässigt. Med vänlig hälsning, Ernst.
original.jpg

Fick trådtips av mästerkocken att klistra på nåt, en möbeltass-bit tror jag, på undersidan av keepern. Men jag tänker att nåt varv med eltejp kanske funkar? Håller sig väl lite renare. Finns ju oxå dämpskydd till köksluckor som nog passar bra rent storleksmässigt. Med vänlig hälsning, Ernst.
original.jpg
Snacka om ingen flärp där förresten. Är det egentligen du @Nicke75

Tillbaka
Topp