Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och kunde inte hålla dig till det utan fick suget att skära lite i andra änden med
Vad är det för klocka?Ernst verkar ha en satans massa keepers på sitt nato. Antar att det kändes rätt med en nära bandhornen.![]()
Annars hade jag ju behövt sätta det på en klocka det faktiskt passade på - går ju inteOch kunde inte hålla dig till det utan fick suget att skära lite i andra änden medSnyggt
![]()
Jag funderade också på det. Ingen aning faktiskt. Blev förvånad av att mysfarbrorn kör lite militärstil. Funkar iofs med linnebyxaVad är det för klocka?
Finns väl nån sån kändisklocka-tråd. Om Ernst inte är med där loggar jag ut.Jag funderade också på det. Ingen aning faktiskt. Blev förvånad av att mysfarbrorn kör lite militärstil. Funkar iofs med linnebyxa
edit: röd sekundvisare. står det Orient? nä, jag har för kass syn.
edit2: bättre bild på klockan men jag känner fortfarande inte igen den @Dr. D
Pastellblå var väl Halios före OP med? Gul känns lite mer efterapning.Kan bara hålla med. Jag vill ju gilla den gula mest men ärligt så är den pastellblå så j-bra!
Har inte koll på OP men pastellblå och Bahama Yellow kom samtidigt har jag för mig. Men båda färgerna existerade innan någon av dessa klockor släpptes.Pastellblå var väl Halios före OP med? Gul känns lite mer efterapning.
Det fungerar alldeles utmärkt! När man tittar på bilder från diverse mikrobryggerier så är det stora skäggiga bryggare som håller ett vinglas (i en eller annan form) i sina stora händer. Det är viktigast att glaset är tunt än formen på det. Jag dricker ofta t.ex. IPA ur vinglas avsedda för vitt vin. Skål på dig!Dricka öl från ett vinglas?! Måste säga att det smakar gott ändå!
![]()
![]()
Slängde på ett svart Barton, funkar!
Önskar jag kunde hitta någon schyst länk, typ Oyster som passar boetten. Har någon tips, hojta!
![]()
Ja jag har också funderat på dessa mikrobryggerier som kör på med vinglas. Kanske blir vinglas för varje öl i framtidenDet fungerar alldeles utmärkt! När man tittar på bilder från diverse mikrobryggerier så är det stora skäggiga bryggare som håller ett vinglas (i en eller annan form) i sina stora händer. Det är viktigast att glaset är tunt än formen på det. Jag dricker ofta t.ex. IPA ur vinglas avsedda för vitt vin. Skål på dig!
Hahah, själv finns det inte mycket skit som kan ramla av på ett icke-existerande skäggPrecis, stora äckliga skägg som har en massa skit som ramlar ner i ölen. Usch.
Det viktigaste är ju dock att ölen smakar bra. Lukt kan ju förändras lite med glasform men smaken lär ju vara densamma![]()
Den är verkligen skitbra.Blir lika impad varje gång jag ser den, är den så bra som bilderna antyder?
![]()
Här är det cronos i vanlig ordning. ( [kråå-nåss] på skånska )
Snart händer det. Den är är ju svinball.Drog till gymmet med Den Osäljbare. Vi hade kul ihop!
![]()
Meh din serica var ju bäst i test på gummi. Köööör.Den är verkligen skitbra.
Det ända jag saknar är som jag skrev ovan, en schyst länk i typ oyster-stil. Medföljande, integrerade meshet är jättefint, men det funkar inte riktigt för mig.
Men overall så tycker jag klockan är kalas, en av de bättre som släppts på länge enligt mig.
Din kåå-nåss är inte fy-skam den heller!![]()
Japp, men det kunde varit värre.Bostadsbubbla?
![]()
Fyllt den själv eller?Japp, men det kunde varit värre.![]()
Ja, ett kladdigt on-going-projekt. Just nu sabbar bubblan gången. Det var svårare än jag trodde att få till det.Fyllt den själv eller?
Nej, asful och dålig. Buda ej!Snart händer det. Den är är ju svinball.
Sorry, för trög för omvänd psykologi.Nej, asful och dålig. Buda ej!
#närjagblirstorskajagblienskx