• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bara för det ska du kapa såklart!...rakt över ett hål 😁
62B27AE0-7145-41BB-8D88-685C2327A0A9.jpeg

🤔

Senast ändrad:
Pastellblå var väl Halios före OP med? Gul känns lite mer efterapning.
Har inte koll på OP men pastellblå och Bahama Yellow kom samtidigt har jag för mig. Men båda färgerna existerade innan någon av dessa klockor släpptes.

Edit: pastellblå redan i serie I, BY kom i serie II som släpptes 2017/2018. Hittar bara att serie 2 var slutsåld 28/1 -18

Så OP efterapar ca 2.5 år efter Halios. Men visst det finns gamla fina RLX med färgglada tavlor.

Senast ändrad:
Dricka öl från ett vinglas?! Måste säga att det smakar gott ändå!
B43F0056-4E91-4C56-B6F4-09CE2B370D79.jpeg
45A22B33-A07D-4820-B1AA-9859B34F5C2E.jpeg
Det fungerar alldeles utmärkt! När man tittar på bilder från diverse mikrobryggerier så är det stora skäggiga bryggare som håller ett vinglas (i en eller annan form) i sina stora händer. Det är viktigast att glaset är tunt än formen på det. Jag dricker ofta t.ex. IPA ur vinglas avsedda för vitt vin. Skål på dig!

Det fungerar alldeles utmärkt! När man tittar på bilder från diverse mikrobryggerier så är det stora skäggiga bryggare som håller ett vinglas (i en eller annan form) i sina stora händer. Det är viktigast att glaset är tunt än formen på det. Jag dricker ofta t.ex. IPA ur vinglas avsedda för vitt vin. Skål på dig!
Ja jag har också funderat på dessa mikrobryggerier som kör på med vinglas. Kanske blir vinglas för varje öl i framtiden 🤔
Skål!

Blir lika impad varje gång jag ser den, är den så bra som bilderna antyder?

F7678D81-F38A-4E87-B700-63588B3DCC66.jpeg

Här är det cronos i vanlig ordning. ( [kråå-nåss] på skånska )
Den är verkligen skitbra.
Det ända jag saknar är som jag skrev ovan, en schyst länk i typ oyster-stil. Medföljande, integrerade meshet är jättefint, men det funkar inte riktigt för mig.
Men overall så tycker jag klockan är kalas, en av de bättre som släppts på länge enligt mig.

Din kåå-nåss är inte fy-skam den heller! :)

Den är verkligen skitbra.
Det ända jag saknar är som jag skrev ovan, en schyst länk i typ oyster-stil. Medföljande, integrerade meshet är jättefint, men det funkar inte riktigt för mig.
Men overall så tycker jag klockan är kalas, en av de bättre som släppts på länge enligt mig.

Din kåå-nåss är inte fy-skam den heller! :)
Meh din serica var ju bäst i test på gummi. Köööör.

Tillbaka
Topp