Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym den där ju! Har man inte en bastant svart dykare i lådan är det där ett jäkla bra alternativ!Keeper tills någon önskar en kanske Inget fel på klockan i alla fall
Så jäkla bra.Godmorgon! Idag får denna slå följe Fortfarande lika nöjd.
Keeper tills någon önskar en kanske Inget fel på klockan i alla fall
Skynda dig och fixa annonsen innan den blir borttagen. Ingen returpolicy.Tillfällig sinnesförvirring och tristess, men… Heads-Up!
Tack!Skynda dig och fixa annonsen innan den blir borttagen. Ingen returpolicy.
Avslutad - Serica 5303-1
Hej, Låter den här grymt charmiga, franska dykaren gå vidare. Mycket fint skick. Fullset inkl extra original Tropic utöver den sköna länken. Presidentlänken som visas på bild medföljer inte. Har varit inne hos Serica för att fixa kronan och allt fungerar nu perfekt. Snabb spec: • 39mm •...klocksnack.se
Herre jäklar så bra den där är!Rockar denna dagen till ära!
Blir det någon fet release-post med snygga bilder eller ska man få låta fantasin löpa amok? Det här gör det svårt att hålla sig till sin idé om att minska på sitt klockinnehav istf tvärtom…Rockar denna dagen till ära!
Tack som f-n! Är nöjd med den!Herre jäklar så bra den där är!
Haha!Blir det någon fet release-post med snygga bilder eller ska man få låta fantasin löpa amok? Det här gör det svårt att hålla sig till sin idé om att minska på sitt klockinnehav istf tvärtom…
Tack som f-n! Är nöjd med den!
Haha!
Min kollega som är duktig på att fota har en del schyssta bilder, han kommer lägga upp dom till vår server sen, då kan jag lägga upp här!
Tillsvidare får ni hålla till godo med mina egentagna bilder och några som Oskar tagit.
Ni som undrar, 39x46mm, VK64-verk.
(Btw, älskar GIF:en!)
Tack! Det fixar vi! Gick visst lite fort på tangenterna!
Oops.
Lyckade färgval också, jättesvårt att välja en favorit. Älskar det här släppet, stort grattis!
Nice glowBeachhäng med UW
Nice glow
JA! Och inte bara ser ut som galna ko-sjukan. Its the real deal!Det där gummit som ser ut att ha fått galna ko-sjukan är väl till salu va? Och 20 mm va? VA??
Mycket bra!Rockar denna dagen till ära!
Fick den här i byte och tänkte sälja direkt. Meeeeen givetvis tog den mig med storm. 90-talsquirky och alldeles, alldeles underbar. Ser fram emot att ta med den till havet i veckan! Djupmätare, logg osv.
Citizen jp1010-00E. Verkar ha legat i en låda hela sitt liv.
Tur för mig att jag nog aldrig varit på ur och Penn!Mkt bra de där, minns när de såldes på Ur&Penn för ~2k men då kändes de inte coola
Har haft två sådana! Bägge har blivit stulna under olika omständigheter! Den ena ur mitt checkade baggage när jag skulle mönstra på som styrmanselev på RCCL, den andra, som fick ersätta den första, när vi hade inbrott för ett gäng år sen och alla klockor rök…Fick den här i byte och tänkte sälja direkt. Meeeeen givetvis tog den mig med storm. 90-talsquirky och alldeles, alldeles underbar. Ser fram emot att ta med den till havet i veckan! Djupmätare, logg osv.
Citizen jp1010-00E. Verkar ha legat i en låda hela sitt liv.