• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag hjälper @Jeser90 med att ta hand om klockor till läget bättrar sig. Hjälp till nu hörni 😘

12D699D4-E918-45EC-A456-FE3527D3AD93.jpeg

Intresset för det mesta har minskat, har bara span på Serica och Halios i år.

Fick annonsen ändrad eftersom jag skrev Camo Dial i rubriken, det var tydligen var "click bait" enligt Regel 16... Trots att modellen heter Camo. Däremot är det okej att skriva Rolex Palm dial, Tudor Panda, Serti dial, Kermit eller skrika NYTT PRIS NU! då räknas det tydligen som information... 😆

IMG_20220718_163821.jpg

Senast ändrad:
Fick annonsen ändrad eftersom jag skrev Camo Dial i rubriken, det var tydligen var "click bait" enligt Regel 16... Trots att modellen heter Camo. Däremot är det okej att skriva Rolex Palm dial, Tudor Panda, Serti dial, Kermit eller skrika NYTT PRIS NU! då räknas tydligen som information... 😆

IMG_20220718_163821.jpg
Nu kanske jag har blivit synskadad, men på bilden ser det ut som, hör och häpna: camo dial!

Fick annonsen ändrad eftersom jag skrev Camo Dial i rubriken, det var tydligen var "click bait" enligt Regel 16... Trots att modellen heter Camo. Däremot är det okej att skriva Rolex Palm dial, Tudor Panda, Serti dial, Kermit eller skrika NYTT PRIS NU! då räknas tydligen som information... 😆

IMG_20220718_163821.jpg
Just information i rubriken om vilken tavla det är finns det väl massvis av exempel på. Det verkar vara en enormt flexibel gummiparagraf det där.

Tillbaka
Topp