Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, alltså dig kan man ju lita påJag hjälper @Jeser90 med att ta hand om klockor till läget bättrar sig. Hjälp till nu hörni
![]()
Intresset för det mesta har minskat, har bara span på Serica och Halios i år.
Tråkigt när intresset svalnarJag hjälper @Jeser90 med att ta hand om klockor till läget bättrar sig. Hjälp till nu hörni
![]()
Intresset för det mesta har minskat, har bara span på Serica och Halios i år.
Den här rackaren är kvar av det som ska gåTråkigt när intresset svalnarBra att du tar hand om dem så länge
Har han något kvar?
Vilket märke är det här?Den är förjävla bra denna.
![]()
Den är grym. Bland det bästa som CW gjort. Hade jag inte haft en Atoll på väg in så hade den legat bra till.Den här rackaren är kvar av det som ska gå
![]()
Är detta Isofrane eller Cuda? Ser nästan olivgrönt utSynchron får sola sig lite idag![]()
![]()
Det är en NTH, modell Barracuda.Vilket märke är det här?
NTH, Nod to History. Finns att köpa från seriouswatches från Nederländerna. Grymt fina klockor i mitt tyckeVilket märke är det här?
Hur går det med din Atoll?Tråkigt när intresset svalnarBra att du tar hand om dem så länge
Har han något kvar?
Fick ett mail för några dagar sedan att de skulle få hem dem idag. De hade tyvärr en förseningHur går det med din Atoll?
Mkt nöjdFick ett mail för några dagar sedan att de skulle få hem dem idag. De hade tyvärr en förseningEfter QC så kommer de att skicka ut alla. Förhoppningsvis har man den hemma innan veckan slut. Är du frtf nöjd med din?
![]()
När du kommer försent till jobbet efter semestern kommer behovet tillbakaBara allmänt less på klockor just nu..![]()
Vad är det där för gummi?
Ja det var en fullträff! Sjukt bekvämt. Jag fick det av @Finnish Joe, tillverkat för Leijona. https://leijonaheritage.com/collections/forsti-diver
Vad är det där för gummi?
Ja det är det väl. Pma ett prisförslag så jobbar vi från det! Byten är oxå av intresse, FKM eller vulkaniserat i så fall!Bonetto... Det är väl sånt där fingummi. Har ju ingen råd med i dessa tider!
Nu kanske jag har blivit synskadad, men på bilden ser det ut som, hör och häpna: camo dial!Fick annonsen ändrad eftersom jag skrev Camo Dial i rubriken, det var tydligen var "click bait" enligt Regel 16... Trots att modellen heter Camo. Däremot är det okej att skriva Rolex Palm dial, Tudor Panda, Serti dial, Kermit eller skrika NYTT PRIS NU! då räknas tydligen som information...
![]()
Two tone newman nipple kermit, den bästa!Fick annonsen ändrad eftersom jag skrev Camo Dial i rubriken, det var tydligen var "click bait" enligt Regel 16... Trots att modellen heter Camo. Däremot är det okej att skriva Rolex Palm dial, Tudor Panda, Serti dial, Kermit eller skrika NYTT PRIS NU! då räknas tydligen som information...
![]()
Just information i rubriken om vilken tavla det är finns det väl massvis av exempel på. Det verkar vara en enormt flexibel gummiparagraf det där.Fick annonsen ändrad eftersom jag skrev Camo Dial i rubriken, det var tydligen var "click bait" enligt Regel 16... Trots att modellen heter Camo. Däremot är det okej att skriva Rolex Palm dial, Tudor Panda, Serti dial, Kermit eller skrika NYTT PRIS NU! då räknas tydligen som information...
![]()
Den där som är så fin.. storlek? Manchettknapp??Jag är i chock, hur kommer detta sig??![]()