• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tack som f-n! Är nöjd med den! :)

Haha!
Min kollega som är duktig på att fota har en del schyssta bilder, han kommer lägga upp dom till vår server sen, då kan jag lägga upp här!

Tillsvidare får ni hålla till godo med mina egentagna bilder och några som Oskar tagit.

Ni som undrar, 39x46mm, VK64-verk. :)

(Btw, älskar GIF:en!)

29118771-F5D5-4D5E-90E8-85C2BFBD843B.jpeg

4B32FD69-B8B2-4EB5-ABF4-070F2A5EE438.jpeg

3EC5439E-F9FA-463C-A6F0-54B5A6675D49.jpeg

2D8C2D1F-EA3A-484C-A4F6-E9A4DBA5E87B.jpeg
Läcker, det får man ge dig!
(gillar namnet också)

Har haft två sådana! Bägge har blivit stulna under olika omständigheter! Den ena ur mitt checkade baggage när jag skulle mönstra på som styrmanselev på RCCL, den andra, som fick ersätta den första, när vi hade inbrott för ett gäng år sen och alla klockor rök…
Minns att dom är bad-ass och riktigt coola!

Finns även denna gamla korta texten som är riktigt bra!
Där ser man! Trist att dina blivit stulna. Ja jag gillar den skarpt, ganska oväntat faktiskt. Jag hör av mig sen när jag ska försöka förstå hur knapparna funkar då! 😂

Lite fler teasers på nya Halios Seaforth.
Den enda färg som saknas på bilden är den svarta tavlan. Ti eller stålboett.

BDC29F8A-6356-4F52-AF3D-E6E003AFC43E.jpeg
Hur är det för en som inte är van att vara först på bollen...

Jag blir riktigt sugen på den rosa av dessa. Har sett att de blir klara mot slutet av året. När de väl kommer, lär det bli svårt att komma över en, måste man hänga på låset tror ni? Eller hur brukar det se ut?

Hur är det för en som inte är van att vara först på bollen...

Jag blir riktigt sugen på den rosa av dessa. Har sett att de blir klara mot slutet av året. När de väl kommer, lär det bli svårt att komma över en, måste man hänga på låset tror ni? Eller hur brukar det se ut?
Du börjar med att maila att du vill vara på lista för notifiering när de släpps:

Sen tror jag det är bra att vara snabb, historiskt verkar Apple-Pay vara snabbast med signalerna globalt, dvs att få till en verifierad betalning. Jag tror att många siktar på den svarta och gul, ja det kommer en svart också. Misstänker att rosa och blå kommer var lite mindre hysteriska.

Du börjar med att maila att du vill vara på lista för notifiering när de släpps:

Sen tror jag det är bra att vara snabb, historiskt verkar Apple-Pay vara snabbast med signalerna globalt, dvs att få till en verifierad betalning. Jag tror att många siktar på den svarta och gul, ja det kommer en svart också. Misstänker att rosa och blå kommer var lite mindre hysteriska.
Listan är jag med på nu. Men Apple-Pay har jag inte.
Får väl försöka hänga på så gott det går när det brakar loss låter det som.

Tillbaka
Topp