• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dagens tok-affordable Timex. Har en gnistrande tavla vid närmare inspektion. Fortfarande en gåta varför den kallas för boyfriend? 😂😅
IMG_20220725_194430.jpg

IMG_20220725_194354.jpg

Här har ni lite grym Sommarläsning! :)

“MICRO MONDAYS: The Monchard Skytrain Telemeter Chronograph” via @watchville
https://api.watchville.co/v2/posts/72785/click
1658734160519.png
Jag gratulerar er till klockan och de fina orden från recensenten! Jag gillar nästan allt med den på pappret, dock finns det en dealbreaker som artikeln inte ens nämner.

Det handlar om det så kallade Lex Breitling Dial Error Syndrome, dvs avklippta arabiska index. Jag vet inte hur jag ska kunna överkomma/se förbi/bortse från detta. Min herre råkar inte ha något botemedel? Det kanske bara är jag?
3672B7F9-B4C7-40C9-9739-3C9226ACC6A8.jpeg

Sugess stjäler all handledstid och senaste tillskottet i familjen stjäler all uppmärksamhet 🥰
Jag älskar katter och kan inte låta bli att le och smälta en smula var gång jag ser en liten gynnare. ☺️ Sen är ju kattungar något extra, förbi vad begreppen söt, gullig och fin kan förmedla. 🤩😊

Jag gratulerar er till klockan och de fina orden från recensenten! Jag gillar nästan allt med den på pappret, dock finns det en dealbreaker som artikeln inte ens nämner.

Det handlar om det så kallade Lex Breitling Dial Error Syndrome, dvs avklippta arabiska index. Jag vet inte hur jag ska kunna överkomma/se förbi/bortse från detta. Min herre råkar inte ha något botemedel? Det kanske bara är jag?

Jag älskar katter och kan inte låta bli att le och smälta en smula var gång jag ser en liten gynnare. ☺️ Sen är ju kattungar något extra, förbi vad begreppen söt, gullig och fin kan förmedla. 🤩😊
Tack!

Haha, nja, det är inget fel, den ritades så. Säkert fler som stör sig på avklippta index, men jag ville ha stora subdials, så då fick det bli lite * snipp snipp * på några siffror och annat! 😄

Ja man smälter sannerligen! 🤩

Tillbaka
Topp