Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du måste vara drömkunden för riktad reklam! Klickar du hem varje facebook/google/aliexpress deal som poppar upp i feeden?Rotar runt lite i lådorna, och vips vilken blandad kompott som ligger o dammar.. Heads-up på alla.
Haha! Tja.. ser vackra ting i många former och det är fan inte bra för karaktären!Du måste vara drömkunden för riktad reklam! Klickar du hem varje facebook/google/aliexpress deal som poppar upp i feeden?
Får inte det alls att funka. Sitter bedrövligt. Läser dock på flera ställen där andra skriver att CNS:s varianter är felsydda. Varför skulle t.o.m dom själva annars klippa sönder banden?Det finns två varianter.
Den på bilden fästes i metallbiten som syns ovanför kl 4 på Seikon, sedan ligger den delen du markerat under den övre delen av bandet s.a.s om du fattar min röriga förklaring? Det gör att den delen kan sticka ut. Man kan säkert kapa den förvisso
Den andra varianten trär man handen igenom och sedan spänner fast.
Jag föredrar den sistnämnda.
Det "felsydda" är deras MN-variant som jag tvärsemot @Rizzie tycker är helkass, två lager under klockan nej tack!Får inte det alls att funka. Sitter bedrövligt. Läser dock på flera ställen där andra skriver att CNS:s varianter är felsydda. Varför skulle t.o.m dom själva annars klippa sönder banden?
Vafaen, är det du som sitter på min gamla Svarten din lurifaxhoarderRotar runt lite i lådorna, och vips vilken blandad kompott som ligger o dammar.. Heads-up på alla.
Jag ska verkligen inte köpa nån men den där Geckotan och svarta Seikon! Mums!Rotar runt lite i lådorna, och vips vilken blandad kompott som ligger o dammar.. Heads-up på alla.
Just CNS variant har jag inte haft, de är säkert kassa om du säger det . Jag syftade nog till hur det "ska" vara och tänkte att CNS såg ut såDet "felsydda" är deras MN-variant som jag tvärsemot @Rizzie tycker är helkass, två lager under klockan nej tack!
Den andra som kallas paratrooper har jag ett helt gäng, enkla singlepass ju som man kapa som man vill (om man vill) och bränna lite på änden.
Sladdrigt på tyngre klockor men funkar okej på mindre/lättare imo...
Tycker jag läser allt i denna tråden… men har alltså lyckats missa detta inlägg och på den korta tiden dessutom lyckats beställa ett CNS MN tur det var billigt. Jävla oflyt jämtDet "felsydda" är deras MN-variant som jag tvärsemot @Rizzie tycker är helkass, två lager under klockan nej tack!
Den andra som kallas paratrooper har jag ett helt gäng, enkla singlepass ju som man kapa som man vill (om man vill) och bränna lite på änden.
Sladdrigt på tyngre klockor men funkar okej på mindre/lättare imo...
Jajamän! (än så länge vill säga...)Vafaen, är det du som sitter på min gamla Svarten din lurifaxhoarder
Komsikomsi!!Jag ska verkligen inte köpa nån men den där Geckotan och svarta Seikon! Mums!
Värt 30 spänn, inte mer!Tycker jag läser allt i denna tråden… men har alltså lyckats missa detta inlägg och på den korta tiden dessutom lyckats beställa ett CNS MN tur det var billigt. Jävla oflyt jämt
Ja herregud vad CNS-MN är kassa. Sjukt jobbiga att få på sig utan att tappa förståndet. Sen är de osköna också.Dom där Marine strapsen, hur ska man fästa dom? Ska man köra in handen igenom eller dra hela bandet liksom runt? På CNS:s hemsida verkar dom ju har klippt upp banden?
Mycket, rent spontant måste jag säga att jag först var tveksam när den presenterades men har allteftersom nya bilder dykt upp ändrat min åsikt. Upplever den som extremt välbalanserad och lätt avläst, kvalitén är i min mening likvärdig t.ex. Tudors om inte bättre och kombinationen av den mattsvarta tavlan med Ginaults antireflexbehandling får det att se ut som att klockan saknar glas. Riktigt, riktigt braHur känns den efter några dagar på handleden? Nöjd?
Jag har beställt tidigare och då sytt om dem. Är väldigt enkelt. Behövs bara lite nål och tråd. Fördelen är att man då även kan justera längden så att den passar handleden bättre Jag tyckte att materialet var rätt bra. Bättre än flera andra billigare MN jag testat (dock inte i närheten av Erikas)Tycker jag läser allt i denna tråden… men har alltså lyckats missa detta inlägg och på den korta tiden dessutom lyckats beställa ett CNS MN tur det var billigt. Jävla oflyt jämt
Bild på det tack, det får jag också ta och göra på de jag har.Jag har beställt tidigare och då sytt om dem. Är väldigt enkelt. Behövs bara lite nål och tråd. Fördelen är att man då även kan justera längden så att den passar handleden bättre Jag tyckte att materialet var rätt bra. Bättre än flera andra billigare MN jag testat (dock inte i närheten av Erikas)
Ingen orsakTycker jag läser allt i denna tråden… men har alltså lyckats missa detta inlägg och på den korta tiden dessutom lyckats beställa ett CNS MN tur det var billigt. Jävla oflyt jämt
Jag har aldrig provat något så köpte mest av nyfikenhet. Köpte två paratrooper också. Gärna bild hur du gjorde.Jag har beställt tidigare och då sytt om dem. Är väldigt enkelt. Behövs bara lite nål och tråd. Fördelen är att man då även kan justera längden så att den passar handleden bättre Jag tyckte att materialet var rätt bra. Bättre än flera andra billigare MN jag testat (dock inte i närheten av Erikas)
Salt på sår. osv, osvVärt 30 spänn, inte mer!
Stronzo!Ingen orsak
Gjorde ju typ ett sånt "no-pass" av ett paratrooper för ett par veckor/månader/år sen... fast du får leta upp inlägget självBild på det tack, det får jag också ta och göra på de jag har.
Erika har numera en öppning i bygeln så man kan trä igenom banden även på klockor med fasta stift som CWC och t ex Tudor FXD.
Inget fel på själva materialet, håller med. Däremot är hårdvara och sömmar rena rama katastrofen på CNS varianter...tycker jag.Jag har beställt tidigare och då sytt om dem. Är väldigt enkelt. Behövs bara lite nål och tråd. Fördelen är att man då även kan justera längden så att den passar handleden bättre Jag tyckte att materialet var rätt bra. Bättre än flera andra billigare MN jag testat (dock inte i närheten av Erikas)
Oj, har tyvärr ingen bild. Ska se om jag kan illlustrera på någon av CNS bilder. Nedan är omsydd. Man får trä igenom bandet genom ”öglan” och sedan får man sy på ”kroken”. (Dock så har jag satt den åt fel håll som vi diskuterade för ett tag sedan ) Jag tog även lite superlim vid kroken för att vara säker att det fäster ordentligt.Bild på det tack, det får jag också ta och göra på de jag har.
Erika har numera en öppning i bygeln så man kan trä igenom banden även på klockor med fasta stift som CWC och t ex Tudor FXD.
Grymt tack, bra att veta att ”de kan bli” bra efter lite handpåläggning.Oj, har tyvärr ingen bild. Ska se om jag kan illlustrera på någon av CNS bilder. Nedan är omsydd. Man får trä igenom bandet genom ”öglan” och sedan får man sy på ”kroken”. (Dock så har jag satt den åt fel håll som vi diskuterade för ett tag sedan ) Jag tog även lite superlim vid kroken för att vara säker att det fäster ordentligt.
All hårdvara finns med det är bara att man får sy om lite. Jag tittade hur mina erikas såg ut och gjorde likadant.
Den Geckotan är rent magisk.Rotar runt lite i lådorna, och vips vilken blandad kompott som ligger o dammar.. Heads-up på alla.
Glöm inte Parachute Bag Canvas by RAF..Trooper, Marine, Para, Nasa... Herregud så löjligt.
Vad detta än är så sitter det iaf fast. Skönt.