Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WOW..., vilken härlig pralin!Testar orange på CW
Haha "80-talets glädje". Alltid lika kul när dagens kids ska beskriva ett årtionde de själva inte upplevt. Hursomhelst så tycker jag copyn faller på att man vill "passa alla stilar och tillfällen".
Men säljsnacket var ju åtminstone originellt.
"You can't spell funeral without fun!"Haha "80-talets glädje". Alltid lika kul när dagens kids ska beskriva ett årtionde de själva inte upplevt. Hursomhelst så tycker jag copyn faller på att man vill "passa alla stilar och tillfällen".
— Hej, jag ska på begravning och behöver en poppig, färgglad 80-talsinspirerad klocka som verkligen uttrycker min personlighet!
Som trillingnöten i askenWOW..., vilken härlig pralin!
Rotar runt lite i lådorna, och vips vilken blandad kompott som ligger o dammar.. Heads-up på alla.
Tack för det, att du gläntade på den dörren igen....
Riktigt snyggLite sköna skott på kvällskvisten med en riktig gada
Ja, den mannen är en riktig frestare. Först triggade han mig till att köpa ett mintgrönt ur för att sen toppa det med att sälja en Tusenö till mig. Men jag kan inte klassa det som regelrätta överloppsgärningar. Tvärtom så skänker jag honom en tacksam tanke då jag är synnerligen nöjd.Tack för det, att du gläntade på den dörren igen....
Nu är jag inne och kollar här typ 4 gånger per dag!
Pioneer Automatic Watch Brushed Red Dial
The well-reputed Pioneer is a classic, vintage-style timepiece and this latest addition to the collection, with a brushed beige dial, is no exception. Rest assured, this timepiece upholds the exceptional quality synonymous with the Geckota brand, all while remaining budget-friendly. Every watch...www.geckota.com
God morgon, nu har du fått mig att kolla på den röda Geckota Pioneer. Makalöst vackert ur!Godmorgon i tråden.
Äh! Bara trä skjortärmen överGodmorgon.
Och hur ska denna lilla nyinkomna flyta under radarn omärkt? Fan, lever ju farligt på riktigt..
Jäklar! Satt perfekt, vilket cooling!Godmorgon.
Och hur ska denna lilla nyinkomna flyta under radarn omärkt? Fan, lever ju farligt på riktigt..
Ja riktigt fet! Gillar’t! Inte så mycket manchettknapp..Jäklar! Satt perfekt, vilket cooling!
Ja bezel, glas och man matchar totalt. Ser stenhårt ut. Om man bara hade armen asså…Ja riktigt fet! Gillar’t! Inte så mycket manchettknapp..
Damn, tung! Vad är det för ref på den? Sitter som en smäck på digGodmorgon.
NB6004-08E. Riktigt trevlig, stor men lätt pjäs i titan.Damn, tung! Vad är det för ref på den? Sitter som en smäck på dig