Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Några till va? Frun är ute nu så..
Schysst lume oxo.
Man är ju svag för riktigt bra canvas, eller riktigt bra band överlag då
Tack detsamma kompis, alltid lika angenämt! Tycker den sitter kanonbra på dig, själv roterar jag vidare med en ännu större klocka i Hammerhead Burnt OrangeSå blev man med 5KX, GMT modellen.
Tack som fasen till @M26 för ytterligare en trevlig affär!
Bytte dock länken mot en SKX-jubilee, jag tillhör dom som gillar när det är vikta ändlänkar, rassligt och jävligt!
För att vara en såpass stor klocka, så sitter den väldigt bra! Klart jag hellre haft den i SKX013-casen, men men.
(Bilen stod stilla)
Man säger inte nej till @LoveL ostraffat.Ja, den mannen är en riktig frestare. Först triggade han mig till att köpa ett mintgrönt ur för att sen toppa det med att sälja en Tusenö till mig. Men jag kan inte klassa det som regelrätta överloppsgärningar. Tvärtom så skänker jag honom en tacksam tanke då jag är synnerligen nöjd.
Go’ lunch i Malmö innan museum vistelse.
Nu har den badat!
fy fan, ibland fattar jag varför jag tog uppehåll från klocksnack nästan 1,5år inte ekonomiskt hållbartDen här har hittade tillbaka till mig i förra veckan, men i väntan på nya band har den fått vila fram tills idag. Ett kärt återseende
Illa...Dagliga morgonspaningen, blir bara värre och värre
Nu har jag funderat klart och det blir den här. En gammal quartzare, inte mikromärke kanske, men klart affordable.God kväll.
Funderar på klockbytet inför morgondagen...
Vad skönt att det var kärt återseende Sjukt snygg bild och den var fin på mn med! Funkar inte länken för dig heller?Den här har hittade tillbaka till mig i förra veckan, men i väntan på nya band har den fått vila fram tills idag. Ett kärt återseende
Jo länken funkar men var sugen på att se den på lite andra band denna gång, hade den bara på länk sist jag ägde denVad skönt att det var kärt återseende Sjukt snygg bild och den var fin på mn med! Funkar inte länken för dig heller?
Annars Sinn på gymmet ikväll. Bratten fick vila