Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev hon imponerad när du efter 45 minuter hade lyckats skala två morötter?Lova frugan o laga mat, smyger med lite andra ärenden när jag ändå håller på
Härligt att ha dig tillbaka i trådenFörvånansvärt trevlig!
Härligt att ha dig tillbaka i tråden
Hon visar iaf väldigt sällan att hon blir imponerad men jag har allt ertappat henne med att både fota och googla på seikos så snart ser vi väl henne här i tråden ocksåBlev hon imponerad när du efter 45 minuter hade lyckats skala två morötter?
Bra köp! Välkommen tillbakaFörvånansvärt trevlig!
Hälsar Nalle Puh på hos Kanin i morotslandet tro?Bertucci i sitt rätta habitat! God morgon förresten.
SqualeFortsätter med Squale MMM. Sjukt härligt morgon idag!
Ska-du-klappa-mig-eller-bara-ta-bilder-på-din-jävla-klocka-minen.
Fasta pinnar på den eller?Bertucci i sitt rätta habitat! God morgon förresten.
Japp! Bra då man klipper "flärpen" alt. kör single pass.Fasta pinnar på den eller?
Varje gång jag hoppar i sjön blir jag nervös och saknar min cwcJapp! Bra då man klipper "flärpen" alt. kör single pass.
Helt rätt band på denPHn har fått sitt vita FKM ”Iso” från Helm idag