• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Delgada

Patek
Jag önskar er en skön sommarkväll.
20220815_175119.jpg
20220815_175230.jpg
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Där gick ett mikrobrand i graven.
Lite tråkigt tycker jag.
Kan iofs förstå det. Var ju inte mainstream direkt och inga dykare i sortimentet som väl är typ 9 av 10 mikrobrandklockor som säljs

Tur man hann köpa en.
Lär väl vara värt tio gångar inköpspriset nu 😁

Screenshot_2022-08-15-17-57-16-54_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12__01.jpg
 

HSK

Patek
2-Faktor
Där gick ett mikrobrand i graven.
Lite tråkigt tycker jag.
Kan iofs förstå det. Var ju inte mainstream direkt och inga dykare i sortimentet som väl är typ 9 av 10 mikrobrandklockor som säljs

Tur man hann köpa en.
Lär väl vara värt tio gångar inköpspriset nu 😁

Screenshot_2022-08-15-17-57-16-54_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12__01.jpg
Trist! Så här i efterhand kändes det i och för sig ganska självklart då klockorna så vitt jag kan minnas var grovt överprissatta, typ 20k eller liknande tror jag?
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Jag och min stora käft.. bara lätta på lädret antar jag 😂🤌
Undrar också över längden.

I huvudet hör jag Anders Jansson som hajen Bruce i hitta Nemo, ”ÄUNIMATICK PEÅO LECKRA ALFAO ROMMEJÅOBAND!”
KÖÖÖP 😍 🦈



Fan va jobbiga dagar ni verkar ha just nu! 😍🐟🧜‍♂️🤿
6 km backträning i regn var i alla fall jobbigt!
Post run lume fun:
E75058E3-4ADD-4C41-B553-4343584C628E.jpeg

Hoppbacke
1D2CB4A0-D9ED-468F-B9B2-BEE2A6E6F299.jpeg
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
@Knäckehäxan @Smooth Operator
Ja, "Alfabanden" är finfina. Långa delen är 13cm och korta delen med låset är 9.3cm.

@Smooth Operator Passa på att beställa i augusti - 15% rabatt månaden ut! 👽🗓️
Åh..., bra längd på de armbanden! Vad kostar de?
Ja, jag kommer med största sannolikhet att beställa en U1 nu augusti och då vill jag beställa gummiband samtidigt. Återkommer i PM. Skall bara "periodisera" utlägg så att det "tajmar" pensionen. 😊
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Åh..., bra längd på de armbanden! Vad kostar de?
Ja, jag kommer med största sannolikhet att beställa en U1 nu augusti och då vill jag beställa gummiband samtidigt. Återkommer i PM. Skall bara "periodisera" utlägg så att det "tajmar" pensionen. 😊
När jag blir pensionär vill jag bli som du.
Köpa klockor, titta på båtar över sundet, dricka öl och drinkar samt posta om det i denna eminenta tråd! ❤️
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
När jag blir pensionär vill jag bli som du.
Köpa klockor, titta på båtar över sundet, dricka öl och drinkar samt posta om det i denna eminenta tråd! ❤️
Du är ju för go! ❤️ En del av mina vänner kallar mig Nalle Puh p.g.a. min tillbakalutade livsstil. Du bör för övrigt ha en stor eloge för att ha startat denna underbara tråd i detta eminenta forum.
 
Senast ändrad:

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
är det pensionärsrabatt eller gäller den mig med?🧓
 
Topp