• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Det var en massa strul med uteblivna leveranser och det kom bortförklaring efter bortförklaring, allt från brand till att en närstående hade dött (om jag inte minns fel). Efter ett tag gick han under jord och har fortfarande inte levererat alla klockor som han sålt och tagit betalt för.

Väldigt trist för det var ganska trevlig och egen design till bra pris. 😕
Ja, jag hade en Nanok som fick åka på service, har för mig att det tog drygt ett år att få tillbaka. Under tiden hann hans mamma dö två gånger. Stackarn.
 
Länge sedan jag hade denna på armen, funderar på att testa med gummi eller läder, länken är ingen känsla i.
DSC_3153.JPG
Fantastiskt snygg klocka! Enkelt och fint. :D
 
Lyckades aldrig klicka med den klockan, ur snygg den än är. Jag gick också och justerade länken för att jag inte hade rätt verktyg hemma, och lyckades sedan att tappa bort länkbitarna... Vilket gör klockan i princip osäljbar. 🤪
Aj fan, haha.
Ja då blir det ju svårt. Men då är det ju bara att passa på att njuta av den.

Annars kunde jag varit intresserad 🙂
 
Hamtun, microbrand, har för mig den hette H1 v2. Ovanlig och tyvärr struliga lanseringar och utskick, vet inte om han som gjorde dem är aktiv längre.
DSC_3154.JPG
Nej. Skaparen Ross gick under jorden mitt under lanseringen av H3. De som pröjsat för nya modellen har varken fått pengarna tillbaka eller några klockor. Otroligt strulig person att ha och göra med. Jag hade en H1 med ett garantiärende som tog över ett år och en Nanok som tog lång tid att få åtgärdad med.
 
Nej. Skaparen Ross gick under jorden mitt under lanseringen av H3. De som pröjsat för nya modellen har varken fått pengarna tillbaka eller några klockor. Otroligt strulig person att ha och göra med. Jag hade en H1 med ett garantiärende som tog över ett år och en Nanok som tog lång tid att få åtgärdad med.
Så himla trist, för det är väldigt bra klockor!
 
Tillbaka
Topp