• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Klassikern idag :) Inte helt enkelt att fånga den gröna bezeln på bild men skam den som ger sig.
IMG20220818182712.jpg
Otroligt fin! 😍
 

Knäckehäxan

Panerai
2-Faktor
Baltic och orangegummi, kan man vara mer ”i tiden” tror inte det. Jag är otroligt aktuell med denna kombo :cigar: . Hade tänkt testa detta vidriga band på en annan fransyska men le poste har väl strejk så jag får avvakta tills imorgon 😞
Ska försöka bli vän med färgen innan jag slår till på ett bättre tropic eller liknande.
E9BC29BD-CDC5-44F5-A401-7DF1A8BC5F37.jpeg



Lite video också. Nu förstår jag priset och att OM det kommer en ordinarie modell så slipper jag betala för två "onödiga" stoppur, om än coola :)
Onödiga?!?!? Köp hela paketet då, så tar jag gärna de där stoppuren 😍
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
😅 Tänkte väl. Lät för bra för att vara sant. Nån typ av scam eller nätfiske.
Nej när jag säljer så är det alldeles för ofta praktiskt taget bortskänkes till någon som står mig nära istf att göra annons.
Det är iofs den typen av köpare du beskrev som gör att man inte pallar med att annonsera…
 
Topp