• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Snart blir det bilslitage/biltvätt. Denna dedikeras @Nicke75

85C0B0BA-2585-42D9-8B95-13D0970CB753.jpeg
Mina ögon blöder det är som att hänga klockan i ett snöre efter bilen 😡
 
Den gröna Näcken var ju lite cool, men annars nä det där var inget roligt släpp enligt mig😕. Näcken V1/2 och Barracuda är avsevärt coolare isåfall.
Håller med. Detta kändes väldigt ”homage-igt” på något sätt. Ingen egen touch. Tycker inte finishen håller för det priset. Det har kommit mycket konkurrens sedan första NTH suben släpptes så Chris behöver steppa upp lite sitt game.
 
Håller med. Detta kändes väldigt ”homage-igt” på något sätt. Ingen egen touch. Tycker inte finishen håller för det priset. Det har kommit mycket konkurrens sedan första NTH suben släpptes så Chris behöver steppa upp lite sitt game.
Väldigt on-point! Men dessvärre är det väl oerhört bra marginaler och sub homager (”…”) kommer alltid ha sin kundkrets
 
Hamtun, microbrand, har för mig den hette H1 v2. Ovanlig och tyvärr struliga lanseringar och utskick, vet inte om han som gjorde dem är aktiv längre.
DSC_3154.JPG
Det var en massa strul med uteblivna leveranser och det kom bortförklaring efter bortförklaring, allt från brand till att en närstående hade dött (om jag inte minns fel). Efter ett tag gick han under jord och har fortfarande inte levererat alla klockor som han sålt och tagit betalt för.

Väldigt trist för det var ganska trevlig och egen design till bra pris. 😕
 
Tillbaka
Topp