Var den grön? Jag trodde den var svart ska dock tilläggas att jag har defekt färgseende.SARB059?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var den grön? Jag trodde den var svart ska dock tilläggas att jag har defekt färgseende.SARB059?
@R.Capac är väl nöjd med sin gröna Echo Neutra?
Var väldigt nära att slå till på en liknande. Avstod då jag inte var ngt fan av länken@R.Capac är väl nöjd med sin gröna Echo Neutra?
https://klocksnack.se/threads/stora-tråden-om-mikromärken-och-andra-affordables.60202/post-4232550
Googla, den är grönVar den grön? Jag trodde den var svart ska dock tilläggas att jag har defekt färgseende.
Jag har en grön och min son en svart. Vi är båda mycket nöjda. Vi snackar klocka för 6k.@R.Capac är väl nöjd med sin gröna Echo Neutra?
https://klocksnack.se/threads/stora-tråden-om-mikromärken-och-andra-affordables.60202/post-4232550
Tavlan från vänstra i den högras boett hade varit en homerun imo.Geckota har ju lite olika varianter på det gröna temat.
En CW kanske?
En sån här? 36mm
Eller en sån här, 39mm
Jura green tvekade jag på och nu är leverans inte förens i nov :/En CW kanske?
En sån här? 36mm
Eller en sån här, 39mm
Bra tipsGeckota har ju lite olika varianter på det gröna temat.
Datumfönater är nog att glömma, men loggan kan du ju ändra.Jura green tvekade jag på och nu är leverans inte förens i nov :/
Såg dock att San Martin hade en trevlig variant i 36. Frågan är om man kan få den pimpad med datumfönster, andra visare och egen logo Drygt 450 USD med SW200.
Bra tips
Exakt, grönt + gilt ärDatumfönater är nog att glömma, men loggan kan du ju ändra.
Men framförallt! Gilt! GILT!
Kör! Jag gillar SM, dom gör högt över förväntan välbyggda klockor!Exakt, grönt + gilt är
Benarus Moray!
Tänkte lägga ut denna för försäljning, men ville kolla i tråden om någon var intresserad först
Hehe, jag minns knappt att jag haft den. Satan vad klockor man plöjt igenom alltså.Brukar gå tillbaks till trådens första 100-200 sidor då och då, sjukt hur mkt klockor det kommit och gått härinne men också en påminnelse om att vissa mikromärken hängt i längre än man tänkt ex för mig överraskande svenska Nezumi som fanns på sid 1-10
Och så denna, den borde man ju testat när möjlighet fanns till salu såhär 5 år senare
Hehe, jag minns knappt att jag haft den. Satan vad klockor man plöjt igenom alltså.
Många jag lätt skulle kunna tänka mig igen, som man dessutom sålt alldeles för billigt.
Nu måste man skissa på någon trevlig design/logo Gillar ”smiley” som tidigare black bay serien använde så något sådant längst ner. Dock är frågan vad man kan rita för skoj som logotyp. Mina barn har båda namn som börjar på M. Kanske något kopplat till det? Tips mottages gärna.Kör! Jag gillar SM, dom gör högt över förväntan välbyggda klockor!
Nu vill jag också ha en.
Ja har två San Martin med barnens namn på tavlorna. Kan inget annat än rekommenderaNu måste man skissa på någon trevlig design/logo Gillar ”smiley” som tidigare black bay serien använde så något sådant längst ner. Dock är frågan vad man kan rita för skoj som logotyp. Mina barn har båda namn som börjar på M. Kanske något kopplat till det? Tips mottages gärna.
Detta faller dock bort
Lutar åt att det kan bli ngt sådant. Gjorde en snabbskiss på vad jag tror skulle kunna göra sig ok som logotyp. Gäller dock att hitta någon som kan rita upp detta med bättre kvalitet. Är det ngt San Martin gör eller printar de rakt upp och ner det man skickar till dem? Tanken bakom designen är 2 stycken M som går ihop i varandra och ”toppen” ska illustrera en krona.Ja har två San Martin med barnens namn på tavlorna. Kan inget annat än rekommendera
Jag hade ingen logga utan namnen rakt av så då mailade jag namnen till dem och de mailade över bilder på hur det kunde se utLutar åt att det kan bli ngt sådant. Gjorde en snabbskiss på vad jag tror skulle kunna göra sig ok som logotyp. Gäller dock att hitta någon som kan rita upp detta med bättre kvalitet. Är det ngt San Martin gör eller printar de rakt upp och ner det man skickar till dem? Tanken bakom designen är 2 stycken M som går ihop i varandra och ”toppen” ska illustrera en krona.