Det var riktigt schysst! lite grövre än de vanliga. Det står inget märke på alltså? SyndNix, men man kan nästan tro det. Riktigt fin finish och tungt. Köpte det av någon av våra goda kamrater här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var riktigt schysst! lite grövre än de vanliga. Det står inget märke på alltså? SyndNix, men man kan nästan tro det. Riktigt fin finish och tungt. Köpte det av någon av våra goda kamrater här.
Så var det när jag beställde. 260 gäller såklart quartzvarianten, undrar vad den automatiska kommer ligga påEasy there, gramps.
Jag har för mig att de dessutom skickar inom EU så inga extra avgifter i så fall.
Hade ni slagit till för 65k?
Det gjorde det!Det var riktigt schysst! lite grövre än de vanliga. Det står inget märke på alltså? Synd
Jag önskar jag med hittade klockor bara sådärKöpte den här ett par månader sen tror jag men glömde bort. Premiär idag då jag hittade den
65k är väll inte så ot för en helt ny av AD och som har ett listpris på ca 100k. Den verkar även vara svår att få tag på hos gråhandlare.65k är väl lite ot kanske men får väl svara som UN representanten i tråden.
Jag hade nog inte köpt någon klocka för 65k, men hade hellre köpt en UN för 65 än en Seadweller för dubbla summan, dock ingen UN i den färgkombination.
65k är väll inte så ot för en helt ny av AD och som har ett listpris på ca 100k. Den verkar även vara svår att få tag på hos gråhandlare.
Tycker den är väldigt snygg iaf, gillar rosé guld
Vad för tidmätare pratar ni om ?Priset är säkert bra, (och prisvärd jämförd med annat "high end". Jag gillar UN ) men 65k är ändå aningen off-topic i micro och affordable tråden
Hade ni slagit till för 65k?
Vad för tidmätare pratar ni om ?
Håller faktiskt inte med, så det så!65k är ändå aningen off-topic i micro och affordable tråden
Håller faktiskt inte med, så det så!
Affordable ligger i betraktarens öga. Jag struntar iaf blankt i andras egenpåhittade regelböcker
Du kan va OT! Kul klockor i likvärdig liga som betydligt dyrare statustrams tycker jag alltid är topic, det var alltDärför jag skrev aningen ot
Tack, men jämförd med dig är jag en amatör på otDu kan va OT! Kul klockor i likvärdig liga som betydligt dyrare statustrams tycker jag alltid är topic, det var allt
Darth Vaders favorit klocka"Absorbs 99.4% of visible light". Snacka om mörk och dyster nyhet från Boldr