Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, hängmatta är fantastiskt!Samma här! Sämre kan man ha det. Hängmatta är det bästa som finns också!
I vardagsrummet ja, självklartRåkade vaxa både cykel och klocka. Doftar smörkola och hallon
Sedär ja! Är det @rambo_amadeus gamla?Nytt idag, sketabra är den också
Nej inte hans, så då är vi nog 3 i Sverige nuSedär ja! Är det @rambo_amadeus gamla?
Det är du och jag som har de där i Sverige, klubb!
Vad tycker du om den?
Ja, den är svår att matcha med annat än länken. Men på den är den fantastisk.Nej inte hans, så då är vi nog 3 i Sverige nu
Mycket positivt överraskad. Har upplevt tavlan lite tom på bild men i verkligheten känns den annorlunda på ett bra sätt, var också lite rädd för att L2L skulle vara för stort men tycker att boetten lirar över förväntan på mina 18cm. Överlag en mycket fin klocka må jag säga
Jag önskar dock information om vilket gummi som pryder denna skönhet .Tjoflöjt! Här kommer varken spännande info om verk, gång eller trehjulingar.
Borealis. Har suttit på i nåt år, kommer nog sitta kvar där!Jag önskar dock information om vilket gummi som pryder denna skönhet .
Så sjukt bra på det bandet!Tjoflöjt! Här kommer varken spännande info om verk, gång eller trehjulingar.
För det fall du vill utöka OULM-samlingen.Tänkte dra en lans för det unika märket OULM.
Tre tidszoner.
Kraftfullt uttryck på armen.
Genuint läderband
Kan även användas som värmeunderlag och skydda känsliga bordsytor.
Obs obs!!
Kan hända att den dyker upp imorgon då det är byteslördag
kan tänka mig en påse chips och några folköl
Lug to Lug; 63mm
24mm band
Höjd; 10,9 - 13,1mm!
Jag kräktes lite.För det fall du vill utöka OULM-samlingen.
Oulm Casual Large Dial Quartz Men's Watch
www.phillywind.com
Kanske den absolut sexigaste Amphibian, helt rätt den därTjoflöjt! Här kommer varken spännande info om verk, gång eller trehjulingar.
Snyggt! Zelos band brukar vara Horween chromexcel läder.Svårt att hitta band till Zelosen.
Hittade detta i lådorna.
Konstigt (men passande) nog med Zelos logga på baksidan. Måste vara från nån tidigare Zelos eller följd med nåt annat köp.
Egentligen helfel med läder men blev väl inte så illa
Ett sk. "modeband" enligt vissa
Svårt att hitta band till Zelosen.
Hittade detta i lådorna.
Konstigt (men passande) nog med Zelos logga på baksidan. Måste vara från nån tidigare Zelos eller följd med nåt annat köp.
Egentligen helfel med läder men blev väl inte så illa
Ett sk. "modeband" enligt vissa
Snyggt! Zelos band brukar vara Horween chromexcel läder.
Tror ett grovt grönt canvas eller brunt gummi från watchwear vore
Lite kul förövrigt att jag försökte byta bort denna men igår insåg dess storhet igen och kände ”varför?”
Kan ju varmt rekommendera att beställa ett handsytt canvas av bästa @Anders W isåfallStämmer det, är Horween
Grönt canvas måste provas.
NjuterummetSommarens sista suck. Njuter i uterummet.
Släpptes idag så ny är den. Jag tycker att det ser bra ut men dubbla priset mot Synchron så då ska den vara bra.Detta är kanske inte supernytt... men hur står den sej mot syncron?
Doxa Dive Army 785.10.031.10 Watch | Jura Watches
Doxa Dive Army 785.10.031.10 Watch available to buy online from £1,990.00 with free UK delivery.www.jurawatches.co.uk