Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där hör hemma på ett khakifärgat nato!
Fick hem en grön Borealis Bull Shark idag. Blandade känslor än så länge, vet inte om jag kommer överens med färgen
Alltså jag håller med! Så galet läckra. Stor vill ha-faktor!Jag hade kunnat sälja min själ (om jag hade någon) för den silvriga. Den blåa är inte heller fel så jag hade kunnat tänka mig en sån också. Perfekt storlek på 39mm!
Indeed, har hoppat runt i en del trådar, speciellt sista åren när jag hade AP, Rolle DD, men stämningen och en del av ”experterna” som finns på KS, som alltid har rätt, även när de har fel och act därefter, hmmm, trasiga leksaker ? där finns det nog en del mtrl för Dr Phil. Nog om detta, tackar för en tråd med: trevlig stämning, lagom dink nördig, fina bilder och annan rolig läsningJa det här trodde jag aldrig när jag gjorde tråden för snart 3 år sedan. Vilken resa! Tack alla som skrivit tråden, ni är bäst!
Galet bra! Båda är grymma klockor, Blu Puron är helt klart annorlunda men riktigt cool!Blu Puro o Fumoso precis anlänt från Singapore
Yes, lite risk köp, tror den blir använd mindre än de andra Squales, men cool faktorn samt ”lite egen” gjorde detGalet bra! Båda är grymma klockor, Blu Puron är helt klart annorlunda men riktigt cool!
Snygg klocka du har där! Ser klart bekväm ut att bära med tjockleken.
Blu Puro o Fumoso precis anlänt från Singapore
Vilken bild!
A Seaforth II double
Bra val! Grym tavla.Nytt in and I like it! Alpinist-vibbar?
Bestämde mig för ett tag sedan att sluta köpa neutrala färger och börja våga lite mer. När jag ser denna känns det helt rätt.
Grym size och sitter helt fantastiskt på armen.
Redo för bad.
Galen lume. Bara snuddat vid solen när den här är tagen.
Tack!Bra val! Grym tavla.
Grattis till en riktigt fin klocka! Den där urtavlan är inte att leka med!Nytt in and I like it! Alpinist-vibbar?
Bestämde mig för ett tag sedan att sluta köpa neutrala färger och börja våga lite mer. När jag ser denna känns det helt rätt.
Grym size och sitter helt fantastiskt på armen.
Redo för bad.
Galen lume. Bara snuddat vid solen när den här är tagen.
Tack!
Insåg nu att jag glömt ställa tiden.
Det är ju faktiskt inte så viktigt, eller?Tack!
Insåg nu att jag glömt ställa tiden.
Tackar och tack för hjälpen kompis!Grattis till en riktigt fin klocka! Den där urtavlan är inte att leka med!
De nada, compañero.Tackar och tack för hjälpen kompis!
Äh, det är väl sekundärt?Det är ju faktiskt inte så viktigt, eller?
Vet inte hur ofta jag kollar klockan utan att ha en aning om vad klockan sen var. Kan ju vara tecken på flera saker iofs.Äh, det är väl sekundärt?
Keep em coming!!Sorry för alla bilder. Kvalitetskänslan är ganska total på denna goding.
PS. Jag är tråkig och sitter i skuggan.