Fick du inte tag i något nytt mesh?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
A wee little whisky.. Slàinte!
Nix. Sitter du på ett??Fick du inte tag i något nytt mesh?
Mjo.. kollade ju såklart.. men liiite off i färg. Snarare ljusblått jag ska skaffa. Men kommer ju testa såklart.Detta på turkosa gummit från certinan
Den du o jag snackar om är inte tänkt dit?Nix. Sitter du på ett??
Bra i dessa tider med dyr el. Häng dem i granen till jul!
O lite coolt när polarna kollar upp från lådan..
Ja, alla knep är bra i dessa tider..Bra i dessa tider med dyr el. Häng dem i granen till jul!
Nix. Sitter du på ett??
Kan bli snävt. Får mäta ja. Kraftigt och polerat? STAIB?Mjo.... men hur kralliga handleder har du?
Detta är 15 cm som störst har jag för mej... mät det du har på nu.
Kan bli snävt. Får mäta ja. Kraftigt och polerat? STAIB?
Näck o ribba i skogsmiljöSkön dag Näcken på ribbat
Denhär är ju bra!!
Länken är väl ok i mina mått,dåligt med justeringsmöjligheter, endast 2 hål,och tyvärr ingen skruvad krona,rotorn tycker jag inte låter speciellt,endast vid kraftig rörelse med örat emot,själv vill jag nu ha både vita och svartaEn av dom mest intressanta gada klockorna just nu.
Har funderat på den svarta själv.
Hur bra är länken?
Hör man rotorn?
Sånt som jag har på min koksklocka?Väldigt kralligt.
Från geckota, en modell som inte säljs längre... polerat.
Rejälare än Staib (har ett sånt i 20mm)
Sånt som jag har på min koksklocka?