• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Aldrig gillat sötvatten men vetefåglarna om man inte ska ta och omvärdera, vilken härlig dag!
Nytt PB, och råkade visst få med en liten paparazzi också 😄
yk7QJ5w.jpg

tA3kTqK.jpg

HhBsVPF.jpg

DXNZhgF.jpg

Meh, fusk med våtdräkt tänker nån...okej, bjuder på den. Ingen orsak 😁
R2VX5R0.jpg
N8dB-7.gif
 
Min mamma brukade köra den när jag skulle byta om på stranden.

”Sluta sjåpa dig. Alla har sett en snopp förut.”

Dagens nyruckade klocka:
0DB50685-16B8-4DFE-B279-91C2256405E2.jpeg
Mammor vet alltid bäst, det är sen gammalt. Den lelle paparazzin fnittrade gott i en halvtimme, gott nog kan jag tycka 😊
(är inte nudist/naturist/exhibitionist eller så om någon undrar. Bara allmänt knasig å pinsam pappa).

@Knäckehäxan s Squale, mest för att jag undrade var den var i morse...letade hur länge som helst. Dum inuti hela huvudet deluxe :bag:
ljWOHg2.jpg
 
Mammor vet alltid bäst, det är sen gammalt. Den lelle paparazzin fnittrade gott i en halvtimme, gott nog kan jag tycka 😊
(är inte nudist/naturist/exhibitionist eller så om någon undrar. Bara allmänt knasig å pinsam pappa).

@Knäckehäxan s Squale, mest för att jag undrade var den var i morse...letade hur länge som helst. Dum inuti hela huvudet deluxe :bag:
ljWOHg2.jpg
Den ligger på mitt vardagsrumsbord med trasiga sprintar i länken. Ska byta samtliga imorgon 🥸
 
Tillbaka
Topp