Aldrig gillat sötvatten men vetefåglarna om man inte ska ta och omvärdera, vilken härlig dag!
Nytt PB, och råkade visst få med en liten paparazzi också
Meh, fusk med våtdräkt tänker nån...okej, bjuder på den. Ingen orsak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig gillat sötvatten men vetefåglarna om man inte ska ta och omvärdera, vilken härlig dag!
Nytt PB, och råkade visst få med en liten paparazzi också
Meh, fusk med våtdräkt tänker nån...okej, bjuder på den. Ingen orsak
jäkla paparazzi, vad kan man göra ...äh, alla har en, tror jag?
-86, right?Det är min årsklocka!
Min mamma brukade köra den när jag skulle byta om på stranden.jäkla paparazzi, vad kan man göra ...äh, alla har en, tror jag?
Mammor vet alltid bäst, det är sen gammalt. Den lelle paparazzin fnittrade gott i en halvtimme, gott nog kan jag tyckaMin mamma brukade köra den när jag skulle byta om på stranden.
”Sluta sjåpa dig. Alla har sett en snopp förut.”
Dagens nyruckade klocka:
Den ligger på mitt vardagsrumsbord med trasiga sprintar i länken. Ska byta samtliga imorgonMammor vet alltid bäst, det är sen gammalt. Den lelle paparazzin fnittrade gott i en halvtimme, gott nog kan jag tycka
(är inte nudist/naturist/exhibitionist eller så om någon undrar. Bara allmänt knasig å pinsam pappa).
@Knäckehäxan s Squale, mest för att jag undrade var den var i morse...letade hur länge som helst. Dum inuti hela huvudet deluxe
Fler än dom i påsen? skitsprintar, hade inga hemma i rätt dimension tyvärrDen ligger på mitt vardagsrumsbord med trasiga sprintar i länken. Ska byta samtliga imorgon
Dom i påsen va ju trasiga allihopFler än dom i påsen? skitsprintar, hade inga hemma i rätt dimension tyvärr
Det jag menade, men det sa jag innan va? Dom i länken funkade för mig, men använde nog inte den mer än ett par ggr. Aja, överlever du?Dom i påsen va ju trasiga allihop
Jag leverDet jag menade, men det sa jag innan va? Dom i länken funkade för mig, men använde nog inte den mer än ett par ggr. Aja, överlever du?
Tycker du verkar arg och förbannad faktiskt, har du/kan du fixa några lite geschwint? annars får jag dåligt samvete och kommer inte kunna sova...Jag lever
Jag löser detTycker du verkar arg och förbannad faktiskt, har du/kan du fixa några lite geschwint? annars får jag dåligt samvete och kommer inte kunna sova...
eller
Den klär dig
Snyyyyggt 36mm passade perfekt.
Sitter så jäkla bra!
Just det. Varför vara måttfull när man kan vara måttlös.
Riktigt fräck! Tritium?Friday i’m in love med denna, helt missat tror jag. Gammal modell tyvärr men ändå, så
Det står ju..Riktigt fräck! Tritium?
Det står ju..
F*n den är grymt frän King divern. Hur är den på handleden?Ruggigt väder tarvar mulligt vin och urtavlan matchar.