• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

AndyJ

Panerai
Fick nytt band idag. Osäker på guldfärgen men det var bronshårdvara😊
1664053165016.jpg
 

BjornAgain

Panerai
2-Faktor
Såg av en slump att Stjärnurmakarna tydligen för Erika's original MN-band - prismässigt blir det lite billigare än att köpa direkt från Erikas i och med den ruttna kronkursen vi har just nu. Dessutom verkar det finnas i lager i butikerna. För mig visade den i lager för Täby- och Uppsala-butiken. Antar att den går på var jag befinner mig.

En nackdel är att de fått gå på en standardstorlek på handled 165-195 mm - så lite mindre valfrihet än när man beställer direkt från Erikas.
 

Mr.Nice

Breitling
Hej!
Detta är mitt första "inlägg" på klocksnack.se!
Jag har en fråga om det är någon här som har haft / har någon klocka av märket: PANZERA - Australiensiskt märke som är hyfsat nytt som gör klockor som i mitt tycke ser riktigt schyssta ut. Deras priser ligger mellan 3500:- upp till ~ 30000:-
Vore intressant att höra om det är någon som har nån erfarenhet av dessa! PANZERAS WEBSHOP
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Hej!
Detta är mitt första "inlägg" på klocksnack.se!
Jag har en fråga om det är någon här som har haft / har någon klocka av märket: PANZERA - Australiensiskt märke som är hyfsat nytt som gör klockor som i mitt tycke ser riktigt schyssta ut. Deras priser ligger mellan 3500:- upp till ~ 30000:-
Vore intressant att höra om det är någon som har nån erfarenhet av dessa! PANZERAS WEBSHOP
Tror det var nån till salu för en tid sen?
Du får söka efter "panzera" i sökrutan.

Edit:
Thread 'Panzera Aquamarine 38mm Prisbump'
https://klocksnack.se/threads/panzera-aquamarine-38mm-prisbump.166217/
 

AndyJ

Panerai
Så himla fin! 😍 Kommer att tänka på en engelsk dandy när jag ser den där, typ någon av karaktärerna i Brideshead Revisited.

gda-arriving.jpg
Ja precis, eller Jeeves and Wooster. Lätt utmanande om man är van att gå i gråa jeans, grå t-shirt och gråa adidas😅 Jag bytte till Lorier innan gymmet men den matchade gymskorna lika dåligt den. Kunde lika gärna kört på med sockervadd😊
1664134631076.jpg
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Hej!
Detta är mitt första "inlägg" på klocksnack.se!
Jag har en fråga om det är någon här som har haft / har någon klocka av märket: PANZERA - Australiensiskt märke som är hyfsat nytt som gör klockor som i mitt tycke ser riktigt schyssta ut. Deras priser ligger mellan 3500:- upp till ~ 30000:-
Vore intressant att höra om det är någon som har nån erfarenhet av dessa! PANZERAS WEBSHOP
Ping @mårt
 
Topp