Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj vad bra den blev!Väldigt nöjd, klart snyggare och inte lika mkt Rolexkomplex Bonus att datumet är lättare att läsa av nu, då bubblan gjorde att datumet nästan enbart gick att läsa rakt ovanifrån.
Vilken version av Smiths Everest är det här? Den var ju sjukt fin med sin matta tavla.Smiths idag. När jag körde amazon drömde man om en 123GT varvräknare från Smiths.
Stulen bild från FredrikLofter.com
Jag får hålla tillgodo med denna
Det är en PRS-25 40mm av en lite äldre utgåvaVilken version av Smiths Everest är det här? Den var ju sjukt fin med sin matta tavla.
Jag kan erbjuda mig att befria dig om du vill bli av med den.Den här bubblan sitter tydligen på insidan.
Smörkniv lär inte fungera..
Jag kan erbjuda mig att befria dig om du vill bli av med den.
Varför?Jahapp, nu när bubblan är borta kanske man skulle ge sig på ett litet klorinbad för att ge inserten lite världsvana?
Kul, och rätt snyggt med lite blekt insert?Varför?
Tror det var nån till salu för en tid sen?Hej!
Detta är mitt första "inlägg" på klocksnack.se!
Jag har en fråga om det är någon här som har haft / har någon klocka av märket: PANZERA - Australiensiskt märke som är hyfsat nytt som gör klockor som i mitt tycke ser riktigt schyssta ut. Deras priser ligger mellan 3500:- upp till ~ 30000:-
Vore intressant att höra om det är någon som har nån erfarenhet av dessa! PANZERAS WEBSHOP
Ja precis, eller Jeeves and Wooster. Lätt utmanande om man är van att gå i gråa jeans, grå t-shirt och gråa adidas Jag bytte till Lorier innan gymmet men den matchade gymskorna lika dåligt den. Kunde lika gärna kört på med sockervadd
Ping @mårtHej!
Detta är mitt första "inlägg" på klocksnack.se!
Jag har en fråga om det är någon här som har haft / har någon klocka av märket: PANZERA - Australiensiskt märke som är hyfsat nytt som gör klockor som i mitt tycke ser riktigt schyssta ut. Deras priser ligger mellan 3500:- upp till ~ 30000:-
Vore intressant att höra om det är någon som har nån erfarenhet av dessa! PANZERAS WEBSHOP