Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Både @Jeser90 och @KlockTotte har åtminstone erfarenhet av märket i sig De kan säkert ge dig inputJag är sjukt sugen på en ”rolig” dykare och har fallit för Ollech & Wajs Ocean Graph. Men den verkar minst sagt ovanlig. Nån som har erfarenhet av klockan? Sett den i verkligheten? Erfarenhet av märket?
Jag är sjukt sugen på en ”rolig” dykare och har fallit för Ollech & Wajs Ocean Graph. Men den verkar minst sagt ovanlig. Nån som har erfarenhet av klockan? Sett den i verkligheten? Erfarenhet av märket?
Stämmer braBåde @Jeser90 och @KlockTotte har åtminstone erfarenhet av märket i sig De kan säkert ge dig input
Ska du köpa?Uppdaterad version av Nodus Retrospect släpps idag i 2 färger
Lite sugen eller mktSka du köpa?
Var tvungen att in o kolla, och Nodus är bra grejer alltså. Såg till min stora förvåning att dom har kvar Sector Pilot i lager.
Är barnsligt förtjust i denna:
Ha, ha..., det var som när löparen Dan Waern (nu i 90-årsåldern) efter karriären fick frågan om han fortfarande sprang och han svarade: "Att springa utan att ha polisen efter sig verkar sinnesslött".Marathon. Som klockan då. Själv springer jag bara om jag blir jagad. Och det var bra längesedan
Ska du köpa?
Var tvungen att in o kolla, och Nodus är bra grejer alltså. Såg till min stora förvåning att dom har kvar Sector Pilot i lager.
Är barnsligt förtjust i denna:
Jag veeeeeet! Så bra! Föredrar den gamla H-länken som du har på din med, kontra den nya.Jag har en svart... favoriten i lådan
Jag tycker att O & W har riktigt intressanta ur och hade jag inte infört köpstopp så vore jag intresserad av den här.Jag är sjukt sugen på en ”rolig” dykare och har fallit för Ollech & Wajs Ocean Graph. Men den verkar minst sagt ovanlig. Nån som har erfarenhet av klockan? Sett den i verkligheten? Erfarenhet av märket?
Prislappen på den där bronspjäsen är alltså 45', med ett Sellita SW300 Det kanske bara är jag, men förstår inte motiveringen till ett så pass högt pris.
Satan vad snygg nya landsort är bild från Eqotime.
Hallå, den är ju i brons! Tredje bästa efter guld och silver. Sånt kostarPrislappen på den där bronspjäsen är alltså 45', med ett Sellita SW300 Det kanske bara är jag, men förstår inte motiveringen till ett så pass högt pris.
Satan vad snygg nya landsort är bild från Eqotime.
Prislappen på den där bronspjäsen är alltså 45', med ett Sellita SW300 Det kanske bara är jag, men förstår inte motiveringen till ett så pass högt pris.