Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan ni inte peppa varandra eller nåt? Ni behövs här förstår ni välTrippelpyssel. Jag har likt @FOQ tappar intresset och intensiteten något men idag fick det bli lite kvällspyssel
Endast 1 av 3 med rätt tid inställd
Jag har försökt med @FOQ men han spelar lite svårflörtadKan ni inte peppa varandra eller nåt? Ni behövs här förstår ni väl
Har du försökt rent tvång?Jag har försökt med @FOQ men han spelar lite svårflörtad
Ett tag ville han köpa min PAmphibia.
Nä, jag vill inte tvinga honom när han är så snäll och trevlig.Har du försökt rent tvång?
Närå, men fattar helt å hållet. Har själv haft dippar i åratals men så vänder det när man minst anar det.
Ska man vara ärlig är det väl kanske bara ett sundhetstecken om klockor inte prioriteras först här i livet?
Det är trevligt och det finns många trevliga jämlikar. Förmodligen därför man oftast trillar tillbaka igenKan inte annat än hålla med dig.
Det är dock en fasligt trevlig hobby/sjukdom att råka ut för.
Lösning: Jag köper din gula Halios så ska du se att ångern sätter igång jakten på en ny.Jag har försökt med @FOQ men han spelar lite svårflörtad
Ett tag ville han köpa min PAmphibia.
Lösning: Jag köper din gula Halios så ska du se att ångern sätter igång jakten på en ny.
Har du försökt rent tvång?
Närå, men fattar helt å hållet. Har själv haft dippar i åratals men så vänder det när man minst anar det.
Ska man vara ärlig är det väl kanske bara ett sundhetstecken om klockor inte prioriteras först här i livet?
Bra försökLösning: Jag köper din gula Halios så ska du se att ångern sätter igång jakten på en ny.
Jag har en g-shock. Har alltid älskat g-shockKöper en väl en g-shock då
då är du nog 2a, bara 2 år, bäbis juHaha.. jag är först i kön ggr 100 på den. Tjatat på honom i snart två år!
Vet, har köpt den rosa 4an med dykarbezel. Förhoppningsvis dyker den upp innan årsskiftet. Ska försöka knipa en gul eller blå eller svart också när han kör ordinarie släpp. OM du nu inte sålt din till mig innan dessBra försök
Det kommer ju snart(?) en gen 4 av SF. Jag hoppas få tag i en pastel blue.
EDIT: Du har ju stenkoll redan men även Bahama Yellow kommer också att finnas, men frågan är om inte den nya har en lite ljusare nyans av gult?
Do it! Jag kör bara g-shock sen ett tag tillbaka i väntan på att övrigt sug ska komma tillbaka roliga klockor för småpengar. Lite bilder för inspo.Köper en väl en g-shock då
Det är en DW-5035D-1BER, limiterad utgåva i samband med G-shocks 35-årsjubileum. Jag gav 2k + frakt för den, tror att det var ett ganska rimligt pris.@Rizzie vad heter en sån där med tuff tegelvägg du har och vad är rimligt pris? "digital watch brick wall" kändes inte hundraprocentigt i sökrutan
Vill ha en sån bara för att jag vill
Åh nej, nu känner jag mig sådär bortdribblad igen finns det andra tegelväggar som inte är limiterade samlarobjekt?Det är en DW-5035D-1BER, limiterad utgåva i samband med G-shocks 35-årsjubileum. Jag gav 2k + frakt för den, tror att det var ett ganska rimligt pris.
@Derix har en likadan till salu just nu, dock får du köpa två, men det är ju dubbelt så bra
Avslutad - G-Shock DW-5035D & DW-5035E 35th Anniversary PB nr2
Två 35-årsjubilarer, DW-5035E och DW-5035D Båda full set Säljs inte separat Inga byten Pris för båda: 5000 4500 4000 kr inkl frakt https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=DW-5035E-7&subseries=DW-5000&series=5000...klocksnack.se
Är lite osäker på vilka teglisar som är billigast faktiskt. @roosterman kanske vet?Åh nej, nu känner jag mig sådär bortdribblad igen finns det andra tegelväggar som inte är limiterade samlarobjekt?
kanske lite billigare
det vet han och även @Derix skulle jag tro? inte fasen törs man fråga såna n00bfrågor i g-shock-tråden i alla fallÄr lite osäker på vilka teglisar som är billigast faktiskt. @roosterman kanske vet?
Samtliga stålisar har ju tegelstenarna oxå. Lite dyrare men attans så goaÄr lite osäker på vilka teglisar som är billigast faktiskt. @roosterman kanske vet?
Bara in o frågadet vet han och även @Derix skulle jag tro? inte fasen törs man fråga såna n00bfrågor i g-shock-tråden i alla fall
Jahapp, visar återigen att jag har dyr smak, eller hur?Samtliga stålisar har ju tegelstenarna oxå. Lite dyrare men attans så goa
GMW-B5000
Jag har hållt mig från DW-fyrkanterna för säkerhets(ekonomins) skull
Dessvärre är (vad jag vet) ALLA tegelstensfyrkanter som inte är helstålisar limiterade.Åh nej, nu känner jag mig sådär bortdribblad igen finns det andra tegelväggar som inte är limiterade samlarobjekt?
Helbra info, tack! ... typiskt när det är något man vill ha NU, men sådär är det ju allt för oftaDessvärre är (vad jag vet) ALLA tegelstensfyrkanter som inte är helstålisar limiterade.
Den billigaste du kan köpa idag är den nyligt släppta DW-5000SS-1 (som kanske inte nått Sverige än). Men den är lite speciell med sitt graffa-tema så den passar ju inte alla, å andra sidan tar den samma vanliga resin/band som sitter på nästan alla billiga fyrkanter.
Ja jag är osäker på vad svenska priset blir. Jag fick min för drygt 1500:- men då var det Japanimport OCH den gled igenom tullen utan påslag...Helbra info, tack! ... typiskt när det är något man vill ha NU, men sådär är det ju allt för ofta
Även denna verkar ligga norr om 2k ish om jag hittat rätt med min snabba efterforskning?