Kreacon
Guld
Sicken skönhet!Blev vintagemögel idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sicken skönhet!Blev vintagemögel idag.
Länken/armbandet ser spännande ut. Har du fler bilder?Blev vintagemögel idag.
Tackar!Sicken skönhet!
Finns en massa i den här tråden bl a: https://klocksnack.se/threads/navajotråden.42919/Länken/armbandet ser spännande ut. Har du fler bilder?
Löjligt bra. @Nikk hur är dina kunskaper i metallslöjd?Tackar!
Finns en massa i den här tråden bl a: https://klocksnack.se/threads/navajotråden.42919/
Ett litet urval:
Dagens..
Det fanns inte mkt kul kvar men ser ni nått ni gillar så byter jag nog mot nästan vad som helstLördag men inget att byta med
Får kolla vad jag kan hitta i bandlådan kanske?
Hehe, jag kan väl säga som så att om jag hade lagt lika mycket tid på det där som jag har lagt på att surfa klockor så skulle förutsättningarna ha varit bättre. ska läsa på lite men jag vet inte om jag behöver fler tidskrävande hobbies.Löjligt bra. @Nikk hur är dina kunskaper i metallslöjd?
Känner igen resonemanget!Hehe, jag kan väl säga som så att om jag hade lagt lika mycket tid på det där som jag har lagt på att surfa klockor så skulle förutsättningarna ha varit bättre. ska läsa på lite men jag vet inte om jag behöver fler tidskrävande hobbies.
Krispiga bilder Borås.
Okok Byteslördag och jag är här för det!
Edit: ooops kom med någon för mycket där
Ser lite ut som efter Black Friday i Borås.Det fanns inte mkt kul kvar men ser ni nått ni gillar så byter jag nog mot nästan vad som helst
OKQ8?Krispiga bilder Borås.
Proppen ur!Nu är det klockbyten så det står härliga till. Jag och sonen på middag med Echo Neutra 🍽.
Jepp. Och detta är ytterligare ett byte då detta är den gröna.Proppen ur!
Haha, fattigt värre hära men någon kanske har ett kul band eller nått annat använbartSer lite ut som efter Black Friday i Borås.
Förutom klockan så tar du ruskigt bra bilderSneak peek från veckans photo shoot... Sub 39 GMT och Monocle Magzine x LEUCHTTURM1917. Vad tycks?
Möcke möcke braSneak peek från veckans photo shoot... Sub 39 GMT och Monocle Magzine x LEUCHTTURM1917. Vad tycks?