• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Satans när man har bestämt sig för att flippa å sen prova den igen🙈
Bli nog fan en keeper, nån minut till iallafall😅
E5159AB3-F74E-4C49-89E5-C6CFF06A90B9.jpeg
 
Den där är riktigt bra. Hoppas själv på tillökning i Casio-lådan idag eller imorgon.

Jag håller till i Skellefteå nu för tiden och har precis som du världens bästa jobb, för det mesta åtminstone. :)

Till alla er andra: vi älskar er också. Bara inte riktigt lika mycket. Ni är lite som det där barnet som råkade bli till mot väggen i en bajamaja på stadsfestivalen 2001 i valfri liten stad. Ingen ville egentligen ha er men det blev rätt bra till slut ändå. :heart::heart::heart:

Alla framtida slöjdlärarskämt mottages tacksamt. :D

Dagens:
345076C7-20D1-4ACF-A017-BAD91E7E3D7A.jpeg
Riktigt bra, vad är det för något? =)
 
Nytt för dagen, min första Nodus, genom Avalon 2. Ett Tradera-fynd som jag trodde kanske fler här inne skulle trissa upp priset på. Inplastad och oanvänd för ringa 2200kr :D

20221103_193856.jpg

20221103_193810.jpg
Stort grattis till det fyndet. Ställer mig i kö om du tröttnar på den.

Edit: Köpte exakt en sådan där som dessvärre försvann under transporten på Arlanda sorteringen.
 
Senast ändrad:
Det är en kamel som jag täljde på slöjden i sjuan eller åttan. 🐫
Fast du menar kanske klockan. 😀
Klockan är en tio år gammal Tisell pilot med band från Stowa. Den har hängt med länge och används fortfarande av och till.
Gillar flieger stil på klockor och den där var riktigt Nice, spanar just nu på en Stowa(men saknar lökkronan) eller Laco men drömmer om en IWC Pilot😂

Fast skit i klockor nu, vars kom inspiration till Kamelen ifrån?
 
1667549151509.png

1667549196084.png

1667549228616.png


DuoIndikator Polar Night is made of hard-coated stainless steel. Mounted on 3 encapsulated locking elements, this bezel can be rotated in both directions in increments of one minute. Like the triple sealed crown, the chronograph pushers and the case back are also equipped with FKM-R seals. This chronograph is powered by the Swiss automatic movement SW500 in the top quality category with a 60-hour power reserve.
 
Tillbaka
Topp