Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det stämmer.@Nilas gamle brasse va?
En cricket finns på villha-listan.En artikel om entreprenören som nu äger Excelsior Park, Nivada och nyligen också Vulcain.
Riktigt bra, vad är det för något? =)Den där är riktigt bra. Hoppas själv på tillökning i Casio-lådan idag eller imorgon.
Jag håller till i Skellefteå nu för tiden och har precis som du världens bästa jobb, för det mesta åtminstone.
Till alla er andra: vi älskar er också. Bara inte riktigt lika mycket. Ni är lite som det där barnet som råkade bli till mot väggen i en bajamaja på stadsfestivalen 2001 i valfri liten stad. Ingen ville egentligen ha er men det blev rätt bra till slut ändå.
Alla framtida slöjdlärarskämt mottages tacksamt.
Dagens:
Det är en kamel som jag täljde på slöjden i sjuan eller åttan.Riktigt bra, vad är det för något? =)
Stort grattis till det fyndet. Ställer mig i kö om du tröttnar på den.Nytt för dagen, min första Nodus, genom Avalon 2. Ett Tradera-fynd som jag trodde kanske fler här inne skulle trissa upp priset på. Inplastad och oanvänd för ringa 2200kr
Det sitter på klockan.Riktigt nice, vad är gummibandet?
Satan det va ett bra pris.Nytt för dagen, min första Nodus, genom Avalon 2. Ett Tradera-fynd som jag trodde kanske fler här inne skulle trissa upp priset på. Inplastad och oanvänd för ringa 2200kr
Den här var stämplad ArlandaStort grattis till det fyndet. Ställer mig i kö om du tröttnar på den.
Edit: Köpte exakt en sådan där som dessvärre försvann under transporten på Arlanda sorteringen.
Shit, det hoppas jag inteDen här var stämplad Arlanda
Hahah nej jag driver bara.Shit, det hoppas jag inte
Nytt för dagen, min första Nodus, genom Avalon 2. Ett Tradera-fynd som jag trodde kanske fler här inne skulle trissa upp priset på. Inplastad och oanvänd för ringa 2200kr
Gillar flieger stil på klockor och den där var riktigt Nice, spanar just nu på en Stowa(men saknar lökkronan) eller Laco men drömmer om en IWC PilotDet är en kamel som jag täljde på slöjden i sjuan eller åttan.
Fast du menar kanske klockan.
Klockan är en tio år gammal Tisell pilot med band från Stowa. Den har hängt med länge och används fortfarande av och till.
Den där är förbaskat bra alltså. Fullträff!Dagens...
Den där är förbaskat bra alltså. Fullträff!
Waov, denna var speciell. Sett en del skojiga 70-tals Seiko som inte kostar skjortan på sistone, kanske borde leta mer aktivt. När är denna ifrån?Mot Sherwoodskogen..., förlåt skall vara Söderåsen. HaGoHelg!
Ja, den är lite kul, men tämligen ny, från 2019/2020. https://www.fratellowatches.com/seiko-watches/hands-on-seiko-prospex-field-compass/#grefWaov, denna var speciell. Sett en del skojiga 70-tals Seiko som inte kostar skjortan på sistone, kanske borde leta mer aktivt. När är denna ifrån?
Sedär. Men fortfarande .Ja, den är lite kul, men tämligen ny, från 2019/2020. https://www.fratellowatches.com/seiko-watches/hands-on-seiko-prospex-field-compass/#gref