39mm men bärs större. Lovar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
39mm men bärs större. Lovar.
Beroende på temperatur.39mm men bärs större. Lovar.
Hoppla, det var snabba ryck må jag säga! Tycker bara det är skitkul att det finns fler som har otroligt bra smakInte ofta man köper tre klockor men när @v0n rear ut så
Också nöjd med alla tre. Skulle från början bara köpt iwd men sector passar mig perfekt och lorenz, oavsett funktion är ju
Hoppla, det var snabba ryck må jag säga! Tycker bara det är skitkul att det finns fler som har otroligt bra smak
Verkar sitta finfint på armen din också. Visst var IWDn overkligt tunn?
Eller hur! Svårt att beskriva om man själv inte har den i handen, och 200wr på detJa den var inte tjock! Fixa länken när jag kommer hem sen, ev byta lite band på övriga. Lorenz får nog ett mn strap och ev ett läder på sector. Eller vad som finns
Lite kul att även om Lorenz kanske inte helt fungerar i allt så är den ju finishmässigt som en aqualand
Äntligen får man se riktiga bilder på Doxa army?Nu ni gubbar, detta är något som jag jagat ända sedan släppet i April detta år men då samtliga sålde ut på ett ögonblick så har jag fått bida min tid. Detta är inte Micro och inte heller affordable men ändå något jag vill dela med bästa tråden först
Någon fiffig filur som vet vad det är för något baserat på endast denna bild?
Correctomundo! Jag hann inte redigera mitt inlägg innan du svarade men PMa ditt nummer så Swishar jag enÄntligen får man se riktiga bilder på Doxa army?
Grattis! Ser ut att vara perfekt matt finish på pvd coatingen till skillnad mot Synchron military som jag upplever har lite för blankt ytfinish. Originalet hade ju den här tooliga matta ytan så detta har dom gjort braCorrectomundo! Jag han inte redigera mitt inlägg innan du svarade men PMa ditt nummer så Swishar jag en
Tackar! Ändå bättre, det är keramik och lika bra det för jag är hyperallergisk mot all form av färgad coating och skyr det som pestenGrattis! Ser ut att vara perfekt matt finish på pvd coatingen till skillnad mot Synchron military som jag upplever har lite för blankt ytfinish. Originalet hade ju den här tooliga matta ytan så detta har dom gjort bra
Javisst ja, det är ju keramik för bövelenTackar! Ändå bättre, det är keramik och lika bra det för jag är hyperallergisk mot all form av färgad coating och skyr det som pesten
Lite nytt i klocklådan känns som mycket klocka för pengarna
Snyggt polerat glas! Man trodde ju pirayorna bitit djupareDet har väl inte undgått någon att bäste @MoHaha är f.d professionell gyttjebrottare och pirayafiskare, men här snackar vi pRoVeNiEnS deluxe
Förbaskat go klocka som faktiskt får en att fundera på va tusan man håller på med egentligen.
Perfekta 36an som väger in på 49g inkl länk
hallå, pirayor biter gubbdjupt vet du välSnyggt polerat glas! Man trodde ju pirayorna bitit djupare
Ja men verkligen är du nöjd?
PostNordKorea, vad sker?!PostNordKorea (troligen dopade) lyckades att snabbare än 24 tim levererae ett paket från bäste @v0n. I det fanns ett riktigt kul ur med fridykarreferenser från såväl avsändaren som Enzo Maiorca som satt sin signatur på tavlan. KulKultKlocka juuu!
Sen speglar alltid godis i paketet kvaliteten på säljaren.
Lysande @v0n.
Vad tycker herren då? Själv sneglat mer än en gång på sub300t.Första Doxan för mig
Jean Reno är alltid lika sevärd, oavsett om det är i vatten eller på torra land. Très bien!PostNordKorea, vad sker?!
Kvalitetsköpare ska ha snask, det är sen gammalt
Den ständigt aktuella Enzo tackar förmodligen från andra sidan med en asball idolbild
...och som vanligt har icke den riktiga Enzo något med klockan "Enzo" att göra även om den också är rätt ball
...inte Enzo Den här farbrorn heter Jean Reno och är skådespelare
Så sant så sant, inget snack om den sakenJean Reno är alltid lika sevärd, oavsett om det är vatten eller på torra land. Très bien!
Grym men satte på gummiVad tycker herren då? Själv sneglat mer än en gång på sub300t.