Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En skönhet som passar i alltGrym men satte på gummi
Ja, den är riktigt cool! Bra live bilder på den på detta IG-kontot:
Faaast "vrid"ring är väl att ta i?echo/neutra Cortina 3H Black. Måste fixa en lume shot på denna, tjusig vridring med lyspasta
Haha, sant. Nu ljög jag.Faaast "vrid"ring är väl att ta i?
Läckra skapelser hursomhelst
Det var just därför jag använde "spökinsert" gällande "Deep Black" som har fast bezel.Faaast "vrid"ring är väl att ta i?
Läckra skapelser hursomhelst
...tror samtliga har fast glasring, kan förstås ha jäkligt fel härDet var just därför jag använde "spökinsert" gällande "Deep Black" som har fast bezel.
Nej, du är rätt på det. Alla i 3H-kollektionen har fast ring....tror samtliga har fast glasring, kan förstås ha jäkligt fel här
Ja det kan jag intyga. Har försökt vrida på den hela dagen.Nej, du är rätt på det. Alla i 3H-kollektionen har fast ring.
Prata med sig själv kan va trevligt imellanåtWow, jag trodde att du var vuxen!?
Jag minns när jag använde vita strumpor, på 80-talet
Prata med sig själv kan va trevligt imellanåt
Man börjar med vita, dagen efter är dom svarta så ifall man har sockarna 2 dagar får man bådaEdit,
Det här blev ju fel... skämtet förstört
Man börjar med vita, dagen efter är dom svarta så ifall man har sockarna 2 dagar får man båda
Svart här, vet inte ifall dom va vita först eller ifall dom alltid varit svartaJag har bara blå
Jag har inga allsJag har bara blå
Glycinen är fin i sin enkelhet! Särskilt utan bubbla!En liten heads up för dom här två känns väl inte orimligt i den här tråden för oss som gillar pang för pengarna?
Visst e den! Men annan dykare råkade inhandlas idag, så den här får åka vidareGlycinen är fin i sin enkelhet! Särskilt utan bubbla!
Det har väl inte undgått någon att bäste @MoHaha är f.d professionell gyttjebrottare och pirayafiskare, men här snackar vi pRoVeNiEnS deluxe
Förbaskat go klocka som faktiskt får en att fundera på va tusan man håller på med egentligen.
Perfekta 36an som väger in på 49g inkl länk
Om du kan tänka dig kvarts/mekakvarts har Seiko många prisvärda kronografer med rejäla pushers.Använt min Malm Catalina senaste dagarna och gillar den skarpt. Den har dock ganska små pushers för att vara en kronograf och jag har under en längre tid velat ha en med rejäla pushers. Något i stil med sinns 103-serie. Bifogar bild. Någon som kan komma med något tips? Gärna affordable men det säger väl sig självt.