Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Strumpor?
Tycker om att borsta tänderna EFTER frukosten och inte FÖRE.Skönt att vi härinne ändå kan få ett hum om hur vi är som människor med lite hjälp av resten av forummedlemmarna.
Det jag hittils kommit fram till är att vi är smutsiga lallare som föredrar rena kläder.
Har vi mer ?
Personligen gillar jag E/N s Big Moon variant ännu bättre. Fram med bilder .En field watch med komplikation? Ja, varför inte.
Riktigt fina. Grymt köp. Njuter av min swordfish idag faktiskt
Spontana känslan är wow
Snyggt!Riktigt fina. Grymt köp. Njuter av min swordfish idag faktiskt
Det kan jag absolut! Den var bra, tack för tipsetOm du kan tänka dig kvarts/mekakvarts har Seiko många prisvärda kronografer med rejäla pushers.
Den här som jag la upp i pilottråden t ex. Här på en rem från Rios1931. Otroligt prisvärd men kan möjligtvis ha utgått ur sortimentet.
Håller med. Har inga egna bilder på den än.Personligen gillar jag E/N s Big Moon variant ännu bättre. Fram med bilder .
Jag tycker den är helfrän.Håller med. Har inga egna bilder på den än.
Men en nöjd kund postade ett gäng bilder på sin Big Moon idag:
Matt84 on Instagram: "#newwatchalert @echo_neutra #averau39 Big Moon arrived from @sekvens_collection #moonphasewatch #fieldwatch #newwatch #microbrand #watch"
22 likes, 1 comments - swedish_brit on November 16, 2022: "#newwatchalert @echo_neutra #averau39 Big Moon arrived from @sekvens_collection #moonphasewatch #fieldwatch #newwatch #microbrand #watch".www.instagram.com
Älskar månfas, men på en automatare funkar det icke! Pressen att hålla igång den för att slippa ställa om månfasen rätt blir för stor.En field watch med komplikation? Ja, varför inte.
Har ingen månfas och har aldrig haft men finns på "ska någon gång äga listan". Kör alla automater i winder så denna kanske funkar.Älskar månfas, men på en automatare funkar det icke! Pressen att hålla igång den för att slippa ställa om månfasen rätt blir för stor.
Ja det funkar såklart, eller så blir man OWG.Har ingen månfas och har aldrig haft men finns på "ska någon gång äga listan". Kör alla automater i winder så denna kanske funkar.
Yeah rightJa det funkar såklart, eller så blir man OWG.
rätt schysst faktiskt, tack för tipset!Vad sägs om Raven vintage, finns även som tvåton
Raven Vintage - Gold
Raven Vintage, Black dial, gold hands, gold coated case over steel, black ceramic bezel.• 39mm design• 47.5mm lug to lug• Thickness 13mm with crystal• Thickness 11mm without crystal• Drilled lugs• 316L Stainless Steel• 300 meters WR• Sapphire box crystal• AR coated on the inside• X1 Blue...ravenwatches.com
Haha. Jag är mer av en slacker på den fronten... ställer inte ens in datum på automatare.Älskar månfas, men på en automatare funkar det icke! Pressen att hålla igång den för att slippa ställa om månfasen rätt blir för stor.
Inte friskt nånstansHaha. Jag är mer av en slacker på den fronten... ställer inte ens in datum på automatare.
Haha. Jag är mer av en slacker på den fronten... ställer inte ens in datum på automatare.
Datumkomplikationen är en styggelse och borde avskaffats i samband med grundandet av den den ptolemeiska dynastin eller ca runt den tiden.Haha. Jag är mer av en slacker på den fronten... ställer inte ens in datum på automatare.