Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna länk är från Miltat riktigt bra.
Vad tycker du om länken?
Mycket bra. Originalet är bättre om jag ska va ärlig. Haft ögonen på dom länge.Trodde först du köpt vår gamla SM tillbaka
Grym design ändå![]()
Affordable eller nånting. Cool är den i all sin fulhet.
![]()
Gillar min silvriga. Förstår inte varför Casio inte lade till 24 timmarsvisning istället för FREEDOM TIME.
Vackra klockor men de väcker inget habegär hos mig. Även om baltic sätter designen känns det som att det är gjort förut, särskilt för 23000Kr.![]()
Nu kom de olimiterade nya Baltic kronograferna. Bättre än de limiterade i min bok men är det bara jag som inte känner som om armbanden hänger ihop med klockan? Nån mix av polerat och borstat som inte riktigt lirar...
![]()
New Release: Baltic Introduces The Tricompax In Panda And Reverse Panda Colorways
✓ Baltic Tricompax ✓ A new release from the Parisian brand ✓ Thomas goes hands-on ✓ Too derivative or simply beautiful? ✓ Read it here! ✓www.fratellowatches.com
14000 kr skillnad mellan en Bi med Seagull och en Tri med Sellita...... Jobbig utveckling.Vackra klockor men de väcker inget habegär hos mig. Även om baltic sätter designen känns det som att det är gjort förut, särskilt för 23000Kr.
Tycker den estetiskt ser extremt tom ut med bara den där tunna texten, inte någon höjdarsläpp för egen del![]()
Nu kom de olimiterade nya Baltic kronograferna. Bättre än de limiterade i min bok men är det bara jag som inte känner som om armbanden hänger ihop med klockan? Nån mix av polerat och borstat som inte riktigt lirar...
![]()
New Release: Baltic Introduces The Tricompax In Panda And Reverse Panda Colorways
✓ Baltic Tricompax ✓ A new release from the Parisian brand ✓ Thomas goes hands-on ✓ Too derivative or simply beautiful? ✓ Read it here! ✓www.fratellowatches.com
Tycker väl det var hyggligt snyggt men med det här, i motsats till step case och microrotor modellerna, så ger man ju sig in i en genre där det finns 13 alternativ på dussinet och dessa är väl varken mycket bättre eller sämre än majoriteten av dem. Aquascaphen var ju lite samma sak. Så då blir det ju samtidigt tyngre när man börjar klämma sig upp i ett nytt prisläge, lite svårt att se att man riktigt kan motivera det.Tycker den estetiskt ser extremt tom ut med bara den där tunna texten, inte någon höjdarsläpp för egen del![]()
Jag vill bada - och så fick det bli. PWC i kommunal simbassäng...tills jag råkade se en tampong på botten
![]()
![]()
![]()
Har @KlockTotte varit där nu igenJag vill bada - och så fick det bli. PWC i kommunal simbassäng...tills jag råkade se en tampong på botten
![]()
![]()
![]()