Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt fin!
Får du någon kickback iom att jag tolkar det som att detta är ”dina” rabattkoder?Vill tipsa om ett relativt nytt märke som heter HAIM watches. De är baserade i Chicago och för en gångs skull så görs inte klockan i Asien utan Tyskland.
Detta är deras kronograf Legacy, finns även i svart/gilt. Om du är intresserad så kan du läsa mer på https://haimwatchco.com/ och om du blir sugen på en av deras klockor så kan du använda koden mad75 för att få 75 usd rabatt, koden gäller alla deras klockor!
Det är en affiliate kodFår du någon kickback iom att jag tolkar det som att detta är ”dina” rabattkoder?
Någon som har nåt bra tips på en schysst damklocka? Som inte nödvändigtvis behöver vara en damklocka. Känns som utbudet antigen är lyx eller parfym klockor
Vad mig anbelangar möter jag hellre en utsvulten vithaj än folks privatsnuskFräscht!Men bättre än en
![]()
eller kanske samma typ…
Att pwc:n är kvar, måste säga jag är fortfarande väldigt nöjd med de jag köpte. Okej iwd kanske inte heltmin grej (nog inte van vid tunna klockor
) men så mkt charm för liten peng!
Snarare du som är huvudmisstänkt vid närmare eftertankeHar @KlockTotte varit där nu igen![]()
Tror det bör vara något elegantare än en dykare kanske![]()
EP6050-17E
34mm
Seiko Dolce?Någon som har nåt bra tips på en schysst damklocka? Som inte nödvändigtvis behöver vara en damklocka. Känns som utbudet antigen är lyx eller parfym klockor
Skulle kunna vara något!Seiko Dolce?
Tissot har massvis i med alternativTror det bör vara något elegantare än en dykare kanske![]()
Ring polisen?Var det populärt att simma omkring med en kamera under ytan i ett kommunalt badhus @v0n ?
Hur länge fick du va kvar?
"lugna ner dig saa jaag, jag fotar ju bara klockan"
![]()
Då hade det legat en färs där och en trasa.Snarare du som är huvudmisstänkt vid närmare eftertanke![]()
Crafter Blue släppt ny dinka. Gillar vad jag ser.
![]()
Visserligen lite "dykarstuk" på denna, men av det elegantare slaget. Finns nog i ett par färger till på urtavlan.Någon som har nåt bra tips på en schysst damklocka? Som inte nödvändigtvis behöver vara en damklocka. Känns som utbudet antigen är lyx eller parfym klockor
Någon som har nåt bra tips på en schysst damklocka? Som inte nödvändigtvis behöver vara en damklocka. Känns som utbudet antigen är lyx eller parfym klockor
Dam Henry!Skulle inte dan henry släppa något för damer...?
Ja, riktigt trevlig på alla sätt. Gillar att dessa har manuellt urverk - ett tag sen jag körde handjagat, 58h power reserve gör att den funkar smidigt i vardagen (senaste manuella klockan jag körde var en 60-talare som knappt höll tiden över nattenOtroligt fin!