• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fluve

Cartier
Blev ett affordable tjööp på Kina rean.
Lill-tösen har försökt att testa wr redan DSC_0568.JPG
 

_Danne_

Omega
Vill tipsa om ett relativt nytt märke som heter HAIM watches. De är baserade i Chicago och för en gångs skull så görs inte klockan i Asien utan Tyskland.

Detta är deras kronograf Legacy, finns även i svart/gilt. Om du är intresserad så kan du läsa mer på https://haimwatchco.com/ och om du blir sugen på en av deras klockor så kan du använda koden mad75 för att få 75 usd rabatt, koden gäller alla deras klockor!
 

Bilagor

  • 35D44985-ABC0-4C7A-910A-E9602D20D548.jpeg
    35D44985-ABC0-4C7A-910A-E9602D20D548.jpeg
    1,001.9 KB · Visningar: 7

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Vill tipsa om ett relativt nytt märke som heter HAIM watches. De är baserade i Chicago och för en gångs skull så görs inte klockan i Asien utan Tyskland.

Detta är deras kronograf Legacy, finns även i svart/gilt. Om du är intresserad så kan du läsa mer på https://haimwatchco.com/ och om du blir sugen på en av deras klockor så kan du använda koden mad75 för att få 75 usd rabatt, koden gäller alla deras klockor!
Får du någon kickback iom att jag tolkar det som att detta är ”dina” rabattkoder?
 

v0n

Patek
2-Faktor
Fräscht! 😅 Men bättre än en 💩 🌭 eller kanske samma typ…
Att pwc:n är kvar, måste säga jag är fortfarande väldigt nöjd med de jag köpte. Okej iwd kanske inte helt 💯 min grej (nog inte van vid tunna klockor 🙈) men så mkt charm för liten peng!
Vad mig anbelangar möter jag hellre en utsvulten vithaj än folks privatsnusk :wtf:
Är rätt nöjd att ingen ville ha PWCn för den är inte dum alls. Gamblade lite med att ta den i vattnet men det gick ju bra 😬
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Någon som har nåt bra tips på en schysst damklocka? Som inte nödvändigtvis behöver vara en damklocka. Känns som utbudet antigen är lyx eller parfym klockor
Visserligen lite "dykarstuk" på denna, men av det elegantare slaget. Finns nog i ett par färger till på urtavlan.
 
Topp