• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

v0n

Patek
2-Faktor
Kanske inte kreddigaste märket i stada men jag tycker den är fin 🙂
20221130_123553.jpg
 

sekvens

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej på er! Kommer lägga en ny BOLDR beställning imorgon - om någon vill ha något speciellt så hör av er via DM eller mail. 🔥
 

v0n

Patek
2-Faktor
Skulle gärna ha en rosa tavla om det dök upp. Denna är inte så dum eller å den finns ju både i 35 och 40.
Jag med! Gillar nog den ljusblå tavlan mest av de befintliga färgerna på 35an, men tycker samtidigt den upplevs för blek på något vis (liksom resten av kulörerna).
Glad pastell är ju som gjutet för denna modell 🥳
 

Jenna

Omega
Får åka och klämma och känna på en! Tycker den har en lite brutal design med kanterna, hur känns den och länken? Är den bekväm?
Gör det. Jag tycker den är mycket bekväm. Men är bara inne på dag 2. Hade kanske velat ha den lite tightare men fick inte till det med länkarna var antingen blodstopp eller lite löst. Valde de sistnämnda.
Köpte även läderbandet men tycker den blir lite för bulkig på mig med det på.
89D69C30-D6F5-42BA-916B-F9F089447A73.jpeg
 
Topp