Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har tre Orientdykare. Den blå Mako II och den vinröda Kingdivern kan jag tänka mig släppa. Skicka PM för prisuppgift.Har nog landat i att bulovan får stanna ett tag, den är verkligen värde för pengarna! Tycker den ser okej ut i storlek endå, flashar min jultröja med tre vise fiskar
Är fortfarande sjukt sugen på en orient dykare om någon sitter på en sådan.
Andra förslag på en dykar beater under 2000kr?
![]()
![]()
King Diver med röd tavla, den var ju överjävligt finJag har tre Orientdykare. Den blå Mako II och den vinröda Kingdivern kan jag tänka mig släppa. Skicka PM för prisuppgift.
Ah röd går bort, vill också ha en samma färg på bezeln alltså inte pepsi. Men tack för erbjudandet! MvhJag har tre Orientdykare. Den blå Mako II och den vinröda Kingdivern kan jag tänka mig släppa. Skicka PM för prisuppgift.
Snygga! Vad har Citizen för modellbeteckning?Ända sedan en 300-kronors Casio gjort mig till sin bitch har jag blivit mer och mer inne på hur praktiskt det är med batteri. Slog därför till på en Timex Q och en Citizen Collection.![]()
![]()
Den där är ruskigt bra! GG är toppnivå bland micros enligt mig.GG är inte tokiga.![]()
Snygga! Vad har Citizen för modellbeteckning?
Håller med. Har två modeller.Den där är ruskigt bra! GG är toppnivå bland micros enligt mig.
Får man nyfiket fråga vilken mer du har?Håller med. Har två modeller.
En Peacemaker.Får man nyfiket fråga vilken mer du har?![]()
Men hur fasen ska du tajma in sekunderna med den där, du behöver en mecha kronograf så du inte bränner ner hela köket! Du bör kunna tamja hundradelar på såsen.Ikväll blir det Biff Wellington, Rödvinssås och Hasselbackspotatis.
Klockvalet blir sålunda lätt.
![]()
Helt okej så länge du tål att nån nobody reststicka kommer kalla dig posör nån enstaka gång...kanskeHej Bullen
Jag undrar bara om det är okej att köpa en CRZ även om jag inte dyker djupare än två meter?
Hälsningar
Orolig
![]()
MN64™ - ZRC
The MN64™ collection, a modern-day vision of the 1964-created Grands Fonds 300®, comprises versatile, stylistic, day-to-day practical dive watches. All the references feature a 41.5 mm-diameter 316L steel case proposed with a wide array of dials. To ensure wearer-comfort, each timepiece can be...zrc1904.com
![]()
Länklåset skojar man inte bort.Helt okej så länge du tål att nån nobody reststicka kommer kalla dig posör nån enstaka gång...kanske
Skämt åsido, har sagt det förr: På länk, länken är ett måste på seriösaste allvar!
Klocka väldi bra jag svär brorLänklåswt skojar man inte bort.
Finns det någon klocka som har mer attityd? Tror inte det![]()
Tack.Klocka väldi bra jag svär bror
Glöm bara inte att ZRC bärs större än måttet antyder, tycker nog min 40a (GF40163) är gränsfall på min ca 18,5 handled.
Inte för att doktorn verkar vara utan tillgångar på något vis men du vet väl att priset på hemsidan är i typ dollars. Eller åtminstone CHF. KöööpTack.
Om det blir aktuellt;
![]()
Réédition - ZRC
Every detail of this distinctly sporty chic dive watch shares the same attributes as the original model created in the early 1960s.zrc1904.com
Länklåset skojar man inte bort.
Finns det någon klocka som har mer attityd? Tror inte det![]()