• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

albinh

Cartier
2-Faktor
F3A4DB22-EBCF-4E93-A2CB-E1DCD15854D3.jpeg


Hyfsad lume... :)
Riktigt fet. Det är den som är 40mm?
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Var småsugen på nån av Woolbrooks gladare färger ett tag, fast dessa verkar försvunnit från sortimentet eller nåt, synd 🤔
Ser dock trevliga ut... @Jockinho du har väl haft ett par stycken om jag inte missminner mig?

Haft två mecaquartz, inget dåligt att säga alls om den mer än att de kunde fått varit något mindre och sekundvisaren mer matt. Annars bara 👌🏻 Tycker kronon är läcker, borde väll testa någon ggn!

ED2EFD46-3AE6-4823-BD6D-25C899B8AA5B.jpeg

948E8570-D576-44C6-9A1B-8C6A630B302C.jpeg
 

v0n

Patek
2-Faktor
Haft två mecaquartz, inget dåligt att säga alls om den mer än att de kunde fått varit något mindre och sekundvisaren mer matt. Annars bara 👌🏻 Tycker kronon är läcker, borde väll testa någon ggn!

ED2EFD46-3AE6-4823-BD6D-25C899B8AA5B.jpeg

948E8570-D576-44C6-9A1B-8C6A630B302C.jpeg
Fanns det inte skindivers/quartz med dykskala på vridringen också, eller har jag fått det om bakfoten?
Vansinnigt torftigt utbud på deras hemsida må jag säga 🤔
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Fanns det inte skindivers/quartz med dykskala på vridringen också, eller har jag fått det om bakfoten?
Vansinnigt torftigt utbud på deras hemsida må jag säga 🤔

Ingen i quartz men automatic finns. Dock som du säger inte något direkt kvar på sidan…

Min favorit är dock fortsatt denna. På Bund såklart!
 

v0n

Patek
2-Faktor
Åhh... bilförstöringsanläggningen.
Sprutar grus och saltvatten på din bil... 😬
Jag vet, säg inget till nån. Hade tänkt vränga på vintersulorna imorgon, orkade bara inte dra fram högtrycken å skit i mörkret 🫣

Verkar som seiko gmt-kalibern börjar knoppa av sig. Inte min tekopp kanske men färgerna var rätt najs...
volare-purple-001.jpg

volare-white-002.jpg

 

Rooster91

Panerai
Har nog landat i att bulovan får stanna ett tag, den är verkligen värde för pengarna! Tycker den ser okej ut i storlek endå, flashar min jultröja med tre vise fiskar 👌
Är fortfarande sjukt sugen på en orient dykare om någon sitter på en sådan.
Andra förslag på en dykar beater under 2000kr?
IMG_20221203_093025.jpg
IMG_20221203_092915.jpg
 
Topp