Riktigt fet. Det är den som är 40mm?
Hyfsad lume...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fet. Det är den som är 40mm?
Hyfsad lume...
Japp, stämmer!Riktigt fet. Det är den som är 40mm?
Var rädd för det. Till och med sambon utstötte ett gillande ljud till den lumebilden... Prisvärd också va?Japp, stämmer!
Det vill jag nog säga. Har Zelos någonsin släppt något som inte var prisvärt?Var rädd för det. Till och med sambon utstötte ett gillande ljud till den lumebilden... Prisvärd också va?
Var småsugen på nån av Woolbrooks gladare färger ett tag, fast dessa verkar försvunnit från sortimentet eller nåt, syndDouglas och dess syskonmärke, wolbrook väl, syns inte så ofta nu.
Var småsugen på nån av Woolbrooks gladare färger ett tag, fast dessa verkar försvunnit från sortimentet eller nåt, synd
Ser dock trevliga ut... @Jockinho du har väl haft ett par stycken om jag inte missminner mig?
Fanns det inte skindivers/quartz med dykskala på vridringen också, eller har jag fått det om bakfoten?Haft två mecaquartz, inget dåligt att säga alls om den mer än att de kunde fått varit något mindre och sekundvisaren mer matt. Annars bara Tycker kronon är läcker, borde väll testa någon ggn!
Fanns det inte skindivers/quartz med dykskala på vridringen också, eller har jag fått det om bakfoten?
Vansinnigt torftigt utbud på deras hemsida må jag säga
Någon som är sugen på en Tourbillon?
Jahapp, verkar inte som det blir så mycket roligare än såhär idag (nån i baksätet tycker åtminstone det är kul)
Jag vet, säg inget till nån. Hade tänkt vränga på vintersulorna imorgon, orkade bara inte dra fram högtrycken å skit i mörkretÅhh... bilförstöringsanläggningen.
Sprutar grus och saltvatten på din bil...
Snygg!Byteslördag
Jag vet, säg inget till nån. Hade tänkt vränga på vintersulorna imorgon, orkade bara inte dra fram högtrycken å skit i mörkret
Verkar som seiko gmt-kalibern börjar knoppa av sig. Inte min tekopp kanske men färgerna var rätt najs...
Vesuviate – Vesuviate Watches
vesuviate.com