• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ibland letar sig denna ut ur lådan
5D93EEDB-A1F7-4B61-99DE-B69E5EAA59A2.jpeg

Har också fastnat för ZRC, tycker att samtliga modeller ser så satans coola ut. Men med lång l2l och 24mm bandbredd måste de bäras jäkligt stort som @v0n säger 😅
Vafalls, har du inte tjöööpt än? 😁
Alltså så farligt är det inte, inte meningen att skrämma bort nån i onödan. Bärs bara lite annorlunda än traditionella boetter mest pga kronpositionen. Komforten är det inget fel på, tvärtom!

Vafalls, har du inte tjöööpt än? 😁
Alltså så farligt är det inte, inte meningen att skrämma bort nån i onödan. Bärs bara lite annorlunda än traditionella boetter mest pga kronpositionen. Komforten är det inget fel på, tvärtom!
Nää mannen, jag fegade ur i sista sekund och det grämer mig 😂
Det var ett bra erbjudande dessutom.. oh well, jag fortsätter hålla utkik efter deals som den snåljåp jag är 🤷🏼‍♂️

Samma här för en stund sen, alltid lika mäktigt att se! 🎄Ser ju ut som att de tappat bort en på vägen mellan Helsingborg och Halmstad så de har fått ändra formation! :wideyed:
IMG_3812.jpg

IMG_3795.jpg

Nej, jag lurades lite.😊 Jag fick inte ordning på luren då planen passerade så jag fick använda fjolårets bild då det var åtta plan. I år var det bara sju. Jag är barnsligt förtjust i dessa flygningar och gjorde lumpen på 70-talet på F10 som då var en J35 Drakenflottilj. 13 eller 14 december är det dags för "Julkulan" med 3-4 Hercules.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp