Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vafalls, har du inte tjöööpt än?Har också fastnat för ZRC, tycker att samtliga modeller ser så satans coola ut. Men med lång l2l och 24mm bandbredd måste de bäras jäkligt stort som @v0n säger![]()
Nää mannen, jag fegade ur i sista sekund och det grämer migVafalls, har du inte tjöööpt än?
Alltså så farligt är det inte, inte meningen att skrämma bort nån i onödan. Bärs bara lite annorlunda än traditionella boetter mest pga kronpositionen. Komforten är det inget fel på, tvärtom!
Samma här för en stund sen, alltid lika mäktigt att se!
Samma här för en stund sen, alltid lika mäktigt att se!Ser ju ut som att de tappat bort en på vägen mellan Helsingborg och Halmstad så de har fått ändra formation!
![]()
![]()
![]()
Nytt in! En riktig fackla! Detta är inte första gången jag trycker knytnäven igenom en Helson däremot, om vi säger så. Vilken best detta är alltså!
Fyrtiotvå blå!42mm?
Blå?
Lugn nu, tänk på elpriset!
Det kan man helt klart! Väldigt dynamisk och fin blå.
Det kan man helt klart! Väldigt dynamisk och fin blå.
![]()
![]()
Nähä? Vad roligt!Det är min gamla!
Köplats!
Nähä? Vad roligt!
Du har köplats 1 då!
Vi får väl se vad jag har i gummilådanTack!
Den gör sej riktigt bra på orange isofraneish![]()
Rosa kanskeVi får väl se vad jag har i gummilådan![]()
Det är min gamla!
Köplats!
Men givetvis?Rosa kanske
![]()
Ajdå, du vill inte veta vad den varit med om när den var hos mig @thewordfox…
Eller![]()
Jag har sett filmerna. Badade klockan i klorin i ett par timmar efter paketöppningen. Det fysiska är borta men det psykiska...Ajdå, du vill inte veta vad den varit med om när den var hos mig @thewordfox…
Eller![]()