Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för svar och synd att rabatten inte verkar vara kvar :/Tack! Här hittade jag dem men rabatten verkar inte vara kvar nu. Gav 4400kr när beställde.
https://www.tradeinn.com/diveinn/sv/garmin-dykdator-descent--g1/138832435/p
SnyggtAuroran är riktigt bra.
Så torr att jag inte förstod denEdit: Torr humor, sorry. Skärp mig!
...så ökentorr att den självförintades kan man sägaSå torr att jag inte förstod den
Ja, är så pass nöjd att det är långt ifrån säljtankar i vart fall. Kan tycka att den kan kännas lite steril ibland med "bund bezeln" men är ju samtidigt lite speciellt och historiskt korrekt. Har inte riktigt hittat rätt band till den ännu. Något topptung så får inte vara för sladdrigt och helst lite tjockare. Boetten är ju fantastiskt som sagt och skulle lätt kunna tänka mig en till i annat utförande och gärna i pvd....så ökentorr att den självförintades kan man säga
Fortfarande nöjd med Skvallen?
Den är fiiin, ibland ångrar jag att man inte slog till när det begav sig. Hoppas innerligt det kommer fler varianter i denna ljuvligt vackra boett
Och jag mitt nöt missade inte mindre än tre möjligheter att köpa en av de 300 för 9K. Grämer mig otroligt!...så ökentorr att den självförintades kan man säga
Den är fiiin, ibland ångrar jag att man inte slog till när det begav sig. Hoppas innerligt det kommer fler varianter i denna ljuvligt vackra boett
Ja, jag hade inte tänkt ta den ifrån digJa, är så pass nöjd att det är långt ifrån säljtankar i vart fall. Kan tycka att den kan kännas lite steril ibland med "bund bezeln" men är ju samtidigt lite speciellt och historiskt korrekt. Har inte riktigt hittat rätt band till den ännu. Något topptung så får inte vara för sladdrigt och helst lite tjockare. Boetten är ju fantastiskt som sagt och skulle lätt kunna tänka mig en till i annat utförande och gärna i pvd.
Köp en, kostar bara 27 lax från AD nu för tiden......så ökentorr att den självförintades kan man säga
Ähum, nej, fan va larvigt. Var inte det där priset menat som nån välgörenhetshistoria av nåt slag?Köp en, kostar bara 27 lax från AD nu för tiden...
https://klockorochsmycken.se/produkt/squale-master-marina-militare-limited-edition-mastermm-nt/
Där satt det bandet riktigt bra
Välgörenhet? Gnomon hade också samma löjliga pris när de sålde ut sina sista. Helg bisarrt med tanke på att den kostade runt 13K när jag beställde.Ähum, nej, fan va larvigt. Var inte det där priset menat som nån välgörenhetshistoria av nåt slag?
(knappast ett rimligt listpris hursomhelst )
Jo, läste nånstans att en viss procent av köpesumman gick till...nåt, som jag inte kan hitta nu givetvisVälgörenhet? Gnomon hade också samma löjliga pris när de sålde ut sina sista. Helg bisarrt med tanke på att den kostade runt 13K när jag beställde.
Du får komma in till oss i G-shocktråden lite oftare så får vi igång dig igenKlumpeduns idag. Min klockdipp är fortfarande ett faktum, hoppas på en återfödelse under 2023!
Ja, eftersom det är i stort sett allt jag har på mig nu så vore det kanske vettigtDu får komma in till oss i G-shocktråden lite oftare så får vi igång dig igen