Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket! Inga andra napp ännu så hör gärna av dig om du hittar något lämpligt.Får du inte napp innan jul så kan jag titta i min bandlåda då jag kommer hem efter jul. Tror att där finns några alternativ. B.t.w..., snyggt ur!
Måste ta dykarcertDopp före dopparedan ✔ #hönölife
Passar på att önska er alla en God Jul!
Mörkt som zatan därnere idag
Desto ljusare däruppe
Det är bara å hoppa i plurret, behövs inget cert för fridykningMåste ta dykarcert
20mm ifrån alltså. Det var nära må jag säga.Önskar jag hade ett rött band till imorgon!
@Nikk har du något liggande? Ska befinna mig ner nästgårds imorgon än vanligt.
20mm…
BrrrrrDopp före dopparedan ✔ #hönölife
Passar på att önska er alla en God Jul!
Mörkt som zatan därnere idag
Desto ljusare däruppe
Hur blir det lite SeikoFick bli lite Seiko ikväll
Snygg! Var köpte du den?Denna damp ner hos mig idag, fantastiskt vad man kan få för runt 700:-
Tack, köpt HärSnygg! Var köpte du den?
Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
Eller som någon i bekantskapskretsen sade: "Det var inte bättre förr, men det är sämre nu".Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.