• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Monnin boetten är en av dom skönaste boetterna jag har provat. cirkus 3 tkr var ju grymt prisvärt :D

Ping @Pippis pappa, denna passar la perfekt som mustaschklocka ;)?
Indeed! Stort habegär på den 😍
Måste förhandla lite med mig själ ikväll tror jag då 42mm brukar bli lite ”pappas kavaj”-stuk på mig. Med det är det ju värt ibland 😃

Edit. 47mm l2l är ju däremot inget att gnälla över! Räknade kallt med att den skulle vara minst 50 😃
 

Norp

Silver
2-Faktor
Wooho! Snyggt 😍
Screenshot_20230105-201137.png


giphy.webp
 

Lord_tito88

Pandion
2-Faktor
Indeed! Stort habegär på den 😍
Måste förhandla lite med mig själ ikväll tror jag då 42mm brukar bli lite ”pappas kavaj”-stuk på mig. Med det är det ju värt ibland 😃

Edit. 47mm l2l är ju däremot inget att gnälla över! Räknade kallt med att den skulle vara minst 50 😃

11.3mm tjocklek är nice också. Inte illa med 300 meter wr 😃

...enablers hela bunten är va ni är, usch och fy! 😂

Beställ en också och häng med oss kolla hawaiiskjortakidz😘
 

Rooster91

Silver
Magnum PI GTG i Brunnsparken till sommaren? Klockan och Hawaiiskjorta är obligatorisk 👌

MagnumBlackJB-MAIN3-1.jpg
Fan jag som leta efter vart man kunde se gamla magnum utan resultat senaste vi hade sjukstuga här hemma! Känner att jag faller för mer än grupptrycket här. Om jag inte kan få mustachen kan jag åtminstonde ha klockan!

Edit har ju skjorta som passar redan, halva kitet klart.
IMG_20230105_215247.jpg
 
Senast ändrad:
Topp