• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kreacon

Guld
Håller mig inomhus 🙄 Blötsnö 😝
IMG_20230106_131244.jpg
Fint canvas. Rios?
 

Rooster91

Silver
Någon som vet hur tull o moms funkar från aliexpress? Har beställt utan nån tull hela förra året (mest band o klockor) men häromveckanfick jag betala 8kr tull samt 75 jäkla kronor för hantering för en 23krs ficklampa.. är det annorlunda för det är elektronik tro? Enligt tullen ska man kunna beställa upp till 1700kr men är det per år eller vad?
 

Nikk

Silver
2-Faktor
Jovars, jag hade ganska roligt faktiskt 🥳
wzTb52v.jpg

v9smXGg.jpg

2xsMOvH.jpg

Fredagsstassen på...för alla FOMOs out there!!! 😁
Xnk8aYq.jpg
Fina bilder som vanligt!
Jag skulle bli mäkta förvånad om jag stod på bryggan och en grodman bubblade upp till ytan, tände en cigg, halade fram en kamera och började fota sin klocka.
 

Lord_tito88

Pandion
2-Faktor
Någon som vet hur tull o moms funkar från aliexpress? Har beställt utan nån tull hela förra året (mest band o klockor) men häromveckanfick jag betala 8kr tull samt 75 jäkla kronor för hantering för en 23krs ficklampa.. är det annorlunda för det är elektronik tro? Enligt tullen ska man kunna beställa upp till 1700kr men är det per år eller vad?

Har för mig att Ali har sammarbete med PostNord nu så tull och moms betalas vid köpet och inga ytterligare avgifter tillkommer därefter.
 
Topp