Kreacon
Guld
Fint canvas. Rios?Håller mig inomhus Blötsnö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint canvas. Rios?Håller mig inomhus Blötsnö
Fan va sugen jag blev på en sådan där nu då.Jaja varför inte
GRUPPTRYCKET
StämmerFint canvas. Rios?
KeeperFan va sugen jag blev på en sådan där nu då.
Jag köar på din.
Rabattkod:sloppysecond
Beräknad leverans: andra halvan av februari.
2,03 o drygt 100 pannor ..avd OT..Förövrigt Rui Hachimura på armen idag känner till honom?
Inte jag heller men tydligen en Japansk basketspelare i NBA
2,03 o drygt 100 pannor ..avd OT..
Rui Hachimura - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Tunnis!2,03 o drygt 100 pannor ..avd OT..
en.m.wikipedia.org
Nuu snackar vi!Muresan, 2,31….
Måste ha ätit upp en annan japan, det är därför han är dubbelt så lång och tung2,03 o drygt 100 pannor ..avd OT..
en.m.wikipedia.org
2 andraMåste ha ätit upp en annan japan, det är därför han är dubbelt så lång och tung
Ja,idag är det inte roligt å bada uteMyggfritt ute idag
"What will you eat tonight? Oh, i will enjoy japanese. I had chinese yesterday and thai the night before".Måste ha ätit upp en annan japan, det är därför han är dubbelt så lång och tung
Jovars, jag hade ganska roligt faktisktJa,idag är det inte roligt å bada ute
Fina bilder som vanligt!Jovars, jag hade ganska roligt faktiskt
Fredagsstassen på...för alla FOMOs out there!!!
Någon som vet hur tull o moms funkar från aliexpress? Har beställt utan nån tull hela förra året (mest band o klockor) men häromveckanfick jag betala 8kr tull samt 75 jäkla kronor för hantering för en 23krs ficklampa.. är det annorlunda för det är elektronik tro? Enligt tullen ska man kunna beställa upp till 1700kr men är det per år eller vad?
TackFina bilder som vanligt!
Jag skulle bli mäkta förvånad om jag stod på bryggan och en grodman bubblade upp till ytan, tände en cigg, halade fram en kamera och började fota sin klocka.
Iklädd Hawaii skjorta dessutomFina bilder som vanligt!
Jag skulle bli mäkta förvånad om jag stod på bryggan och en grodman bubblade upp till ytan, tände en cigg, halade fram en kamera och började fota sin klocka.
Ja men du har ju kläder på digJovars, jag hade ganska roligt faktiskt
Så sjukt, så coolt! Första bilden är dessutom vansinnigt braJovars, jag hade ganska roligt faktiskt
Hur va läsbarheten nere i plurret?Jovars, jag hade ganska roligt faktiskt
Fina bilder som vanligt!
Sådär ärligt talat, trycka på pytteliten lysknapp med handskar...njae va?Hur va läsbarheten nere i plurret?
Fan va kallt
Du behöver skaffa dig nåt sånt här, så lysknappen blir lättare att trycka på (lysknapp kl 6, märkt "G"). Tänds dessutom automatiskt om man vrider handleden ett visst antal grader.Sådär ärligt talat, trycka på pytteliten lysknapp med handskar...njae va?
Stekhett brände mig fan va varmt åkte å köpte AC på lidl
Jahopp, och det säger du nuDu behöver skaffa dig nåt sånt här, så lysknappen blir lättare att trycka på (lysknapp kl 6, märkt "G"). Tänds dessutom automatiskt om man vrider handleden ett visst antal grader.
Jahopp, och det säger du nu
Törs inte testa såna där fläskberg...än.
Finns det fyrkanter men nån sån autogrej också?