• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Watchie

Diamant
2-Faktor
Nu så, i badhuset, navy seal pallade 2 meter
335FF7D7-27A0-4B05-89F7-59AA34E70B1F.jpeg
 

albinh

Silver
2-Faktor
Den hade mått bra av applicerade index. Annars helt ok :)
Absolut, lite uppfriskande dock att de verkar vara producerade i Europa och inte kommer från samma kinesiska fabrik som mycket annat iaf, om nu beskrivningen stämmer. "These dials are expertly manufactured in Germany and all three are vertically brushed, applied by hand and electroplated with colour." Om nu tyskar kan det bättre vill säga.
 

PARKLIV

Basic
Poseidon som postats här ett par gånger. Jag antar att Poseidon inte gjort mer med klockan än att posta sin logotyp till tillverkaren. Någon som vet vilka som tillverkar klockan och om modellen säljs utan Poseidons logotyp?
 

Bilagor

  • Screenshot_2023-01-05-17-37-27-81_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~2.jpg
    Screenshot_2023-01-05-17-37-27-81_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~2.jpg
    85.9 KB · Visningar: 5

v0n

Pandion
2-Faktor
Poseidon som postats här ett par gånger. Jag antar att Poseidon inte gjort mer med klockan än att posta sin logotyp till tillverkaren. Någon som vet vilka som tillverkar klockan och om modellen säljs utan Poseidons logotyp?
Som du säger är det massproducerade PR-klockor typ. Finns med alla möjliga logos på tavlorna.
Tar inte gift på den, men hört ryktas om att det är Citizen som står för boetter med varierande urverk på beställning,
så det är väl inga dåliga grejer så sett 🙂

Ratio vet jag har ett helt gäng, men vet inte om aktuella priser är berättigat för just dessa
 

Smooth Operator

Guld
2-Faktor
Som du säger är det massproducerade PR-klockor typ. Finns med alla möjliga logos på tavlorna.
Tar inte gift på den, men hört ryktas om att det är Citizen som står för boetter med varierande urverk på beställning,
så det är väl inga dåliga grejer så sett 🙂

Ratio vet jag har ett helt gäng, men vet inte om aktuella priser är berättigat för just dessa
Jag har en "tysk", Tauchmeister, som väl är en del av alla de massproducerade du nämner. Vid närmare eftertanke så har jag nog även en svart dito. Billiga var de, runt tusenlappen, men faktiskt helt OK.
20230105_184409.jpg
 

Baramats

Guld
2-Faktor
Annikafärger 🙌🏼
Fan va bra, slutsåld omöjlig att köpa skulle jag gissa på? Halios alltså, inte Annika
Ja, det fanns 100 rosa tavlor, fördelat på titan eller stålboett, med 3 olika bezels att välja på.
Isofrane är ok, men de borde lära sig av Borealis hur man gör ett bra spänne som inte river sönder saker och barn.
Edit: Isofrane stinker vanilj, blä minuspoäng.
 
Senast ändrad:

Lord_tito88

Pandion
2-Faktor
Har ni sett den här?

Riktigt schysst.
42 mm, men den boetten sitter ju så perfekt...
USD 280 med frakt/moms

Koden "WELCOME" ger 10% off, 261.05 usd inkl frakt och tull/moms.

Blir riktigt sugen nu 💩
 
Topp